Cardio sau exercitii cu greutati? - Woman2woman.ro


Cardio sau exercitii cu greutati?

By on November 15, 2012

mancare de post

Share Button

beneficiile sportuluiExercitiile cardio sau, altfel spus, exercitiile aerobice, sunt acelea care iti ridica pulsul pana la nivelul in care nu mai puteti intretine o conversatie, intensitatea acestora fiind ridicata. Ele ajuta la slabit, intretin sanatatea inimii, reduce tensiunea arteriala si stresul.

Pe de alta parte, exercitiile cu greutati sau anaerobe sunt de intensitate moderata, ele ajutand mai mult la modelare si la cresterea musculaturii, insa, cu cat muschii nostrii sunt mai bine definiti, cu atat ardem mai multe calorii chiar si in stare de repaus. Un alt beneficiu al acestor exercitii este ca ajuta la intarirea oaselor, astfel prevenind osteoporoza si scad riscul aparitiei diabetului zaharat.
S

e stie ca cel mai bun efect il au exercitiile cardio combinate cu cele cu greutati. De aceea, este bine sa le combinati, iar in functie de obiectivul dorit, va alegeti ordinea in care le efectuati.

Pentru a slabi este recomandat ca antrenamentul vostru sa inceapa cu 30 de minute de exercitii cu greutati de 2-3 serii, cu 20-30 de repetari si greutati usoare si se continua cu exercitiile cardio. Pentru modelare sau crestere musculara este recomandat un antrenament ce incepe cu exercitii cardio si se continua cu exercitii cu greutati ce contin 3-4 serii cu 12-15 repetari si greutati mai mari.

De asemenea, este importanta si corectitudinea cu care sunt executate exercitiile, pentru a evita accidentarile.
Asa ca, va invit sa incercati si exercitiile cu greutati, deoarece ele sunt foarte indicate. Cat priveste cresterea musculara, puteti sta linistite, deoarece femeile, spre deosebire de barbati, nu pot acumula aceeasi masa musculara, chiar daca se folosesc greutati mari.

Share Button

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *