Binefacerile joggingului - Page 5 of 6 - Woman2woman.ro


Binefacerile joggingului

By on June 21, 2013
Share Button

alergare

4. Reguli pentru o buna practica

Daca vrei sa obtii rezultate, trebuie sa investesti in incaltaminte care trebuie sa fie comoda si usoara si sa iti permita sa te misti cu lejeritate, fara a te jena in vreun fel.

Pentru alegerea pantofilor de sport trebuie sa tii cont de forma piciorului, amortizare (fata si spate), siguranta (trebuie sa fie anti-derapanti) si confort.

Trebuie sa o iei incet si sa iti propui sa maresti efortul treptat. Poti incepe fie prin a alerga doar 15 minute, fie prin alegerea unui mers in pas vioi, permitandu-i organismului sa se obisnuiasca cu efortul.

Incalzirea are un rol foarte important intrucat muschii rigizi si reci sunt predispusi traumatismelor si accidentarilor. Inainte de alergarea propriu-zisa, mergi in pas alert si roteste-ti bratele cateva minute.

Nu neglija nici perioada de relaxare care te va ajuta sa eviti durerile musculare. Daca acestea apar, te poti descuraja si vei renunta la alergare. Pentru etapa de revenire, nu te opri brusc din alergat, mergi mai usor, bea multa apa si fa cateva exercitii de relaxare a musculaturii.

Share Button

Pages: 1 2 3 4 5 6

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *