25 de minute pe zi pentru un corp de invidiat - Woman2woman.ro


25 de minute pe zi pentru un corp de invidiat

By on September 19, 2012

mancare de post

Share Button

Primul pas pentru a avea o viata fericita este sa te simti bine in pielea ta. Nu lasa mass-media sau modelele pe care le vezi la televizor sa iti doboare stima de sine. Nu trebuie sa fii slaba sau sa ai dimensiuni de 90-60-90 pentru a fi frumoasa. Un corp frumos nu trebuie neaparat sa fie numai piele si os, ci mai degraba sa fie tonifiat. Cu doar 25 de minute de activitate fizica pe zi poti obtine rezultate incredibile, fara interventii chirurgicale sau diete stricte. Urmeaza programul de 25 de minute de exercitii pe zi si garantat vei obtine corpul la care visezi.

Autor: Diana Fanea

Fa-ti un program, imparte-ti activitatea pe zile, pentru a-ti fi mai usor. Sfatul meu este sa incepi si sa termini exercitiile cu 5 minute de exercitii cardio si sa le faci dimineata. Seara poti alerga 15 minute in parc.

Incepem cu ziua de luni:

  • flexii alternative cu gantere ( din picioare, sau stand pe banca/scaun)
  • fandari cu gantere in maini
  • fluturari laterale cu gantere
Exercitiile se fac in 3 serii, 30 de repetari. Pentru aceste exercitii ganterele sunt necesare. Exercitiile cu gantere nu implica doar muschii principali, ci si alti muschi cu rol stabilizator, ameliorand coordonarea si forta corpului. In caz ca nu ai gantere acasa, umple doua sticle de 0,5 l cu apa si foloseste-te de ele!

Marti:  ziua de marti o asociem exercitiilor cardio, iar exercitiile de sarituri sunt printre cele mai cunoscute exercitii cardiovasculare.

  • sarituri intr-un picior cu mana opusa in aer
  • shadow boxing – 5 minute in care iti imaginezi ca lovesti pe cineva,  la fel ca in meciurile de box
  • mountain climbers – la fel ca si in exercitiul anterior, foloseste-ti imaginatia. Din pozitia pentru flotari, adu piciorul stang spre piept, revino la pozitia initiala, apoi repeta cu dreptul.
  • sarituri pe ambele picioare cu mainile in aer
  • knee-ups – ridici cate-un picior pe rand spre cotul opus

Exercitiile se fac timp de 5 minute fiecare.

Miercuri:

  • exercitii pentru brate cu gantere – din pozitia de drepti ridici mainile cu gantere in aer, apoi revii la forma initiala
  • aplecari pe un picior – din pozitia de drepti, duci un picior in spate, aplecandu-te pe celalalt; repeti apoi cu piciorul opus.
  • seated shadow boxing – aceleasi “lovituri” din ziua anterioara, de data aceasta in sezut

Exercitiile se fac in 3 serii, 30 de repetari.

Joi: aceasta este ziua in care ardem grasimile, sarind coarda. Ai nevoie doar de o coarda, muzica si multa buna dispozitie.

  • sarituri cu picioarele apropiate
  • sarituri cu picioarele apropiate, apoi despartite
  • sarituri intr-un picior
  • sarituri de pe un picior pe altul
  • sarituri cu picioarele apropiate, inclinand trunchiul in stanga – dreapta
Sariturile se fac timp de 5 minute fiecare.
Vineri:
  • din nou, exercitii cu gantere – stand intins pe saltea, ridici ganterele deasupra capului, apoi revii in pozitie initiala.
  • rasuciri de picior –  “invarti” pe rand in aer fiecare picior
  • abdomene – cu bratele la ceafa si picioarele in unghi de 90 de grade
Exercitiile se fac in 3 serii, 30 de repetari.
Sambata si duminica nu sunt exercitii incluse in programul de sport, dar 20 de minute de alergat prin parc sunt binevenite si astfel saptamana urmatoare vei evita sa faci febra musculara dupa primele exercitii. Nu uita de cei 2 l de apa pe zi, despre care se vorbeste atat de mult. Apa chiar este esentiala pentru un corp bine tonifiat si intretinut. Prin urmare: bea multe lichide, mananca sanatos, danseaza, fa sport, transpira, apoi ia-o de la inceput! Succes!

 

Share Button

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *