Tipuri de antrenamente: Port de bras - Woman2woman.ro


Tipuri de antrenamente: Port de bras

By on June 8, 2012

mancare de post

Share Button

Port de brasDaca nu stii ce tip de antrenament sa alegi pentru a fi plina de energie si a da jos kilogramele nedorite, Woman2Woman iti prezinta cateva modalitati inedite de a te antrena.

Autor: Violeta Ene

Definitie: Exista un motiv clar pentru care orice balerina se face remarcata pe strada si fara sa poarte un tutu: pozitia sa dreapta. Port de bras este la origine o tehnica a miscarii bratelor in balet, dar a fost adaptata si pentru antrenamente de fitness. Pe ritmuri relaxante si cu miscari coregrafice elegante, inspirate de balet si stretching, port de bras imbunatateste flexibilitatea si autocontrolul. Port de bras este tipul de antrenament care te ajuta sa te simti plina de energie, pastrandu-ti mereu o postura corecta.

Exemplu: Stai in picioare cu calcaiele atingandu-se si cu varfurile picioarelor orientate spre exterior. Incordeaza-ti abdomenul. Ramanand cu umerii drepti, ridica-ti ambele brate deasupra capului. Apleaca-te inainte si incearca sa-ti atingi calcaiele mentinand spatele drept. Apleaca-te doar cat poti si nu forta pozitia. Incordeaza-ti din nou abdomenul si cu bratele tot ridicate, apleaca-te usor spre spate. Repeta de opt ori. Spor la antrenamente!

Share Button

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *