(P) Care este adevarul despre mega reducerile aplicate pe piata de turism din Romania - Woman2woman.ro


(P) Care este adevarul despre mega reducerile aplicate pe piata de turism din Romania

By on aprilie 18, 2012

mancare de post

Share Button

Interviu cu Adriana Goicea, vicepresedinte ANAT si manager Cocktail Holidays

turism la pret redusSite-urile cu reduceri sunt din ce in ce mai populare. Haine, electrocasnice, mobila, vacante…totul se cumpara cu reduceri substantiale. Goana dupa reduceri nu mai cunoaste limite si categoria consumatorilor care le vaneaza se extinde in fiecare zi.

Consumatorii care alearga dupa reduceri nu stiu insa ce se ascunde in spatele acestor discounturi: servicii de o calitate indoielnica, oferte mincinoase. Insa nici companiile care aplica aceste discounturi nu-si dau seama ca acesti amatori ai reducerilor nu vor deveni niciodata clienti fideli.

Lucrati in turism de peste 30 ani  si sunteti manager la Cocktail Holidays de 19 ani, unul dintre cei mai importanti tour operatori de pe piata de turism din Romania. Cum caracterizati aceasta perioada?

Adriana Goicea: Toti cei care cunosc indeaproape piata turismului stiu ca discounturi atat de mari, aplicate in masa sunt imposibil de conceput. Comisioanele care se invart in aceasta piata ajung de obicei la maxim 10%. Asadar, ofertele cu reduceri de peste 50% pot ascunde servicii de calitate indoielnica sau oferte mincinoase.

Reducerile corecte sunt de exemplu reducerile early booking (care pot ajunge si pana la 35%) sau discounturi oferite de hotelieri, companii aeriene sau alti furnizori de servicii turistice.

Jucatorii corecti nu pierd in aceasta situatie?

Adriana Goicea: Cocktail Holidays este un jucator corect, activ de 19 ani pe piata si nu pierde. Noi ne adresam cu transparenta agentiilor revanzatoare, principalii nostri clienti, dar si clientilor directi. Agentiile de turism serioase opereaza cu PRETURI CORECTE (raport corect calitate –  pret).

Pana la urma, jucatorii incorecti si clientii care vaneaza discounturi si servicii de calitate indoielnica nu ne impiedica pe termen lung. Fidelizarea clientilor nu se face prin politici de discounturi, ci prin servicii de calitate si prin recomandari. Serviciile de calitate sunt cel mai bun marketing pana la urma.

Sesizati noi transformari, noi tendinte pe piata de turism? Care sunt destinatiile cele mai cautate anul acesta?

Tot Turcia pare a fi destinatia „vedeta” si anul acesta in sezonul de vara, insa cel mai mare volum se face pe insulele Grecesti (Kos, Santorini, Creta, Rodos, Corfu). Spania este, de asemenea, in topul preferintelor. La targul de turism din martie de la Romexpo am vazut un interes crescut pentru circuite, mai ales pentru circuitul cu trenul Trans Siberian, cel in Africa de Sud sau cel din China. Asadar, mizam si pe acest tip de produs turistic in noul sezon.

Autor: Andreea Hoaghea – Cocktail Holidays
Surse foto:  Cocktail Holidays

Vezi si alte articole de acelasi autor
Citeste si alte articole din sectiunea Travel

Daca ti-a placut acest articol, il poti recomanda si prietenelor tale. Dare to share!

Share Button

LASA UN RASPUNS

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *