II. Exercitii pe grupe de muschi: abdominali - Woman2woman.ro


II. Exercitii pe grupe de muschi: abdominali

By on June 2, 2012

mancare de post

Share Button

abdomen platDaca vrei sa ai “pachetele” in loc de burtica, lucreaza-ti muschii abdominali. Fii perseverenta si nu te astepta la rezultate peste noapte! Afla de la Woman2Woman care este cel mai bun exercitiu pentru un abdomen tare ca piatra!

Autor: Violeta Ene

Recent, s-a facut un studiu la San DiegoState University, care a aratat ca cele mai bune exercitii pentru abdomen nu necesita eforturi sau tehnici supraomenesti si ca, in mod surprinzator, se pot integra usor in viata noastra de zi cu zi. Cercetatorii au descoperit ca dintre zecile de exercitii care ne pot sculpta abdomenul, unele sunt mai bune decat altele. Exercitiul care a iesit pe primul loc in top este unul simplu, dar care face minuni: abdomene stil bicicleta. Intinde-te si pune-ti mainile in spatele urechilor, nu la ceafa.

Ridica-ti picioarele in aer si indoaie-ti genunchii astfel incat sa formezi un unghi de 90 de grade. Misca-ti picioarele imitand pedalatul. Cand genunchiul stang ajunge aproape de corp, apleaca-ti umarul drept spre el. Cand genunchiul drept este aproape de corp, incearca sa-l atingi cu umarul opus. Poti face acest exercitiu in patru serii cu zece repetari. Spor la antrenamente!

 

 

Share Button

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *