I. Exercitii pe grupe de muschi: fesieri - Woman2woman.ro


I. Exercitii pe grupe de muschi: fesieri

By on June 2, 2012

mancare de post

Share Button

fandari cu greutatiDaca vrei sa iti lucrezi anumite grupe de muschi, este util sa faci exercitii special pentru acestea. Afla de la Woman2Woman care sunt principalele grupe de muschi, dar si cele mai simple si eficiente exercitii pentru a avea un corp de vis!

Autor: Violeta Ene

In afara de faimosii pectorali, exista multe zone de muschi mai putin cunoscute de publicul larg care pot fi lucrate cu mult succes acasa ori la sala de antrenamente. Principalele grupe de muschi sunt: abdominalii, aductorii, muschii dorsali, muschii umerilor, extensori si flexori ai bratului sau ai mainii, fesieri, flexorimuschi lombari, surali, cvadriceps si trapez.

Un exercitiu util pentru un posterior de vis sunt fandarile cu greutati. Poti folosi haltere sau sticle de plastic umplute cu apa sau nisip pe care le tii la nivelul cefei. Stai ridicata, cu picioarele usor departate. Cu spatele drept si privirea indreptata inainte, fa un pas mare in fata si fandeaza pana cand coapsa din fata este la nivel orizontal cu solul. Intoarce-te la pozitia initiala expirand. Nu folosi greutati prea mari atunci cand abia incepi exercitiul.

Spor la antrenamente!

Share Button

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *