Del Mar Intensive Training - Woman2woman.ro


Del Mar Intensive Training

By on August 29, 2012

mancare de post

Share Button

Ce este Del Mar Intensive Training

Del Mar Intensive Training este un antrenament Power  Plate intens accelerat, pe intervale de timp.

Principiul pe care il promoveaza Power Plate il reprezinta antrenamentul pe baza de vibratii. Cu ajutorul vibratiilor, platforma Power Plate activeaza pana la 97% din fibra musculara, fata de numai 40% in cazul antrenamentului conventional.

La Del Mar Medical Spa, am combinat toate beneficiile oferite de antrenamentul pe Power Plate cu cele ale training-ului intens accelerat pe intervale, o forma de training care devine tot mai popular in ultima vreme, si astfel s-a nascut Del Mar Intensive Training.

Care sunt beneficiile Del Mar Intensive Training

Acest procedeu ne ajuta in sensul de a ne micsora efortul si a maximiza rezultatele, din urmatoarele motive:

  1. pentru ca antrenamentul pe Power Plate creste rata metabolismului bazala, ceea ce inseamna ca intensifica arderile de care organismul nostru este capabil in mod normal;
  2. inhiba productia de cortisol, hormonul stresului, hormon “responsabil” cu multe “rele” pentru organism (atunci cand exista in excess), in principal cu depunerile de grasime de pe abdomen;
  3. stimuleaza productia de serotonina, hormonul fericirii, adica dupa o sedinta de Power Plate ne simtim mai tonici, mai plini de viata si ne scade si pofta a manca haotic sau in exces;
  4. imbunatateste rezistenta fizica anaeroba si aeroba;
  5. imbunatateste forta musculara;
  6. imbunatateste rezistenta cardio-respiratorie.

Del Mar Intensive Training Cercetarile imbunatateste circulatia, stimuleaza transportul lichidului limfatic (responsabil de eliminarea deseurilor metabolice) si reduce aspectul si gravitatea celulitei. In acelasi timp, trainingul accelerat (pe Power Plate) conduce la cresterea masei musculare si impulsioneaza rata metabolismului. Un metabolism accelerat sporeste potentialul corpului nostru de a arde grasimea, conferind un tonus muscular si prin urmare o forma a corpului mult mai placute din punct de vedere estetic.

Simplul antrenament pe Power Plate activeaza pana la 97% din fibra musculara, fata de numai 40% in cazul antrenamentului conventional. Tesutul muscular are nevoie de mai multe calorii pentru a se mentine, dea ceea un muschi mai dezvoltat inseamna un metabolism mai activ, chiar atunci cand muschiul este in repaus.

In concluzie, Del Mar Intensive training creste rata metabolismului bazal, ceea ce inseamna intensificarea arderilor si reducerea straturilor subcutanate de grasime. Circulatia sangvina incetinita, un alt factor care favorizeza formarea celuluitei, este stimulata atat direct prin efectul mecanic al acceleratiei, cat si indirect, prin contractia musculara.

Cortisolul, un hormon atat de important pentru organism, ne poate cauza mari probleme atunci cand exista in exces. Atunci cand acesta depaseste limitele normale, una dintre consecinte este depunerea de grasime in zona abdomenului. Tinerea lui “sub control” ne este de mare folos deci, in lupta cu “colaceii” de pe abodomen. Testele efectuate au aratat ca antrenamentul accelerat, pe baza de vibratie, reduce nivelul cortisolului si ajuta organismul sa lupte cu efectele nedorite ale acestuia.

Ce presupune Del Mar Intensive Training

La un antrenament Del Mar Intensive, primul pas este stabilirea obiectivelor, care pot fi:

  • scaderea in greutate,
  • imbunatatirea rezistentei fizice,
  • imbunatatirea fortei musculare.

Definirea clara a obiectivelor ajuta la alegerea tipurilor de exercitii ce vor fi incluse in atrenament.

Un tip de antrenament Del Mar Intensive:

–          flotari pentru intervalele 1 si 3

–          genuflexiuni pentru intervalele 2 si 4

–          aruncarea mingii medicinale pe intervalele 5 si 7

–          sarituri pe Power Plate in intervalele 6 si 8.

Aceste exercitii se pot face integral pe Power Plate sau in combinatie (pe Power Plate si la sol).

Cel de-al doilea pas este o incalzire adecvata pe Power Plate, inainte de inceperea antrenamentului propriu zis. Aceasta poata sa includa si ca exercitii de stretching, pentru ca astfel evitati o intindere musculara in timpul sesiunii.

In functie de nivelul de pregatire fizica al practicantului de fitness, se aleg exercitii mai simple si usoare sau mai complexe si mai solicitante pentru organism.

Intre seriile de antrenamente Del Mar Intensive se insereaza exercitii de stretching specifice zonei vizate de antrenamentul precedent. E important sa ne asiguram ca organismul nostru beneficiaza de odihna si alimentatie adecvate pentru a atinge obiectivele vizate.

Principalul beneficiu al antrenamentului Del Mar Intensive este ca dureaza putin (maxim 30 de minute) si este foarte eficient in ceea ce priveste arderea de grasimi si imbunanatatirea rezistentei cardio-vasculare.

A incercat Del Mar Intensive Training: Valentina Pelinel

Share Button

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *