Ce antrenamente poti face cu propria greutate corporala - Woman2woman.ro


Ce antrenamente poti face cu propria greutate corporala

By on March 22, 2022

mancare de post

Share Button

Este bine sa fim mereu in forma pentru ca acest lucru ne ajuta pentru sanatatea noastra. Poti face acest lucru si fara sa iti faci un abonament la sala, chiar din confortul casei tale. In ultima vreme au aparut tot mai multe programe de exercitii care folosesc propria greutate si care au rolul sa ajute pe oricine sa isi atinga scopurile in materie de fitness, in confortul casei.

Ce este important de stiut pentru aceste tipuri de antrenamente cu propria greutate corporala? Faptul ca exercitiile pot fi realizate oriunde, fara niciun fel de aparat sau echipament costisitor sau voluminos. 

Cateva dintre beneficiile pe care le poti avea de pe urma antrenamentelor cu greutatea corporala

  • Tonifierea corpului, cresterea masei musculare si a fortei
  • Imbunatatirea nivelului de tensiune arteriala si a colesterolului din organism
  • Ajuta la scaderea nivelul de stres si la un somn mai bun
  • Reduc durerile osoase si articulare
  • Sporesc mobilitatea articulara
  • Benefice pentru arderea caloriilor
  • Ajuta la imbunatatirea conditiei fizice in general

Vezi mai jos care sunt cele mai bune si eficiente antrenamente ce folosesc greutatea corporala, pe care le poti face si tu in fiecare zi:

Flotarile, primele pe lista

Flotarile fac si ele parte dintre exercitiile care lucreaza in special partea superioara a corpului. Acest antrenament este benefic pentru aproape toti muschii umerilor, spatelui, pieptului si ai abdomenului. Pentru un set de exercitii complet si eficient, poti sa variezi acest tip de exercitiu, de la flotarile standard pana la cele intr-o mana, tip arcas sau cu priza larga.

Genuflexiunile – le stii din copilarie

Acesta este unul dintre execitiile care se folosesc de greutatea corporala si care lucreaza cu grupele de muschi precum fesieri, bicepsi femurali sau cvadricepsi. Insa nu trebuie sa eviti acest tip de antrenament daca doresti sa iti tonifici abdomentul deoarece lucreaza intr-o oarecare masura si zona abdominala, in special daca pui o greutate pe spate in timpul exercitiilor.

Ridicari de picioare din intins

Acest tip de antrenament se foloseste de greutatea corporala pentru a tonifia musculatura abdomenului. Combinate cu acest tip de antrenament sunt exercitiile de ridicari de solduri benefice in special pentru muschii fesieri. Se executa prin ridicarea si coborarea pelvisului, focusul fiind pe contractia lor din pozitia superioara.v

Fandarile, bune pentru antrenamente

Fandarile sunt acele exercitii special concepute pentru a te ajuta sa iti intaresti musculatura picioarelor. Impreuna cu genuflexiunile sunt exercitiile ideale atat pentru intregul picior, cat si pentru fesieri. Se pot executa ca parte din fiecare antrenament, chiar si in perioadele de recuperare. Exista mai multe tipuri de fandari pe care le poti diversifica in antrenamentele tale cu greutatea corporala precum fandari tip paianjen, fandari in lateral, fandari inainte cu saritura sau fandari inapoi.

Plansa

Unul dintre cele mai bune exercitii pentru intarirea si definirea abdomenului este plansa. Acest tip de antrenament este recomandat sa fie practicat la sfarsitul celor pentru abdomen sau chiar si in timpul altor antrenamente, impreuna cu alte miscari. In timp ce faci plansa este necesar sa respiri natural, iar corpul sa fie mentinut nemiscat in aceeasi pozitie.

Share Button

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *