Pregateste-te trup si suflet pentru primavara anului 2013 - Woman2woman.ro


Pregateste-te trup si suflet pentru primavara anului 2013

By on February 13, 2013

mancare de post

Share Button

Desi inca se mai simte frigul afara, desi inca mai avem pielea mainilor crapata din cauza acestuia, desi din punct de vedere calendaristic iarna va mai fi prezenta o perioada in vietile noastre, este timpul sa ne pregatim pentru primavara, a carei aparitie nu va ezita sa ne surprinda. Si pentru ca, in general, noua, femeilor, nu ne place sa fim prinse pe „nepusa masa”, am pregatit 3 modalitati esentiale de a intampina primavara.

femeie 1. Relaxata si implinita

Pentru ca primavara este anotimpul in care natura se trezeste la viata si tu, pe langa ea, ai putea face acelasi lucru. Acorda-ti astfel cateva zile sau macar un weekend de relaxare totala. Te va ajuta nu doar din punct de vedere al sanatatii sau al frumusetii, ci si din punct de vedere spiritual. O sedinta la SPA, de exemplu, este ocazia perfecta de a-ti elibera gandurile, de a uita de facturile generoase de gaz si curent din timpul iernii, de zapada care iti uda cizmele de fiecare data cand ieseai din casa sau de vocile colindatorilor, care, desi a trecut Craciunul, continua sa profite de traditie chiar si in ultima luna a iernii. Se aproprie primavara, iar tu trebuie sa o intampini frumoasa, implinita, relaxata!

2. Posesoare a unui trup frumos si a unei minti sanatoase

Un citat celebru spunea „Mens sana in corpore sano.” (Minte sanatoasa, in corp sanatos).

Astfel, intelegem ca ceea ce alegem sa mancam este esential nu doar pentru un trup frumos, tonifiat, fara urme de vergeturi sau celulita, ci si pentru o minte proaspata si limpede. Avand in vedere ca primavara este sezonul legumelor (salata, ceapa verde, ridichi, conopida), dar si al fructelor (avocado, banane, mango), poti profita din plin de sezon. Incepe-ti ziua cu forte proaspete, mancand o salata de fructe sau de legume care te va ajuta sa ai o minte fresh si un corp care, hranit corespunzator si tonifiat prin exercitii fizice, va atrage o multime de priviri.

3. Invingatoare in fata asteniei de primavara

Astenia de primavara este reprezentata de schimbarea brusca de la un sezon la altul, care poate produce stari nervoase, dureri de cap sau oboseala si alte simptome, datorita faptului ca afecteaza sistemul nervos. Insa aceste stari pot fi prevenite prin imbunatatirea sistemului imunitar. Astfel, sunt recomandate fructele si legumele, consumul a cel putin 2 litri de apa pe zi, odihna (7-8 ore pe noapte) si plimbarile in aer liber, care grabesc adaptarea organismului in fata schimbarilor sezoniere.

Urmand acesti 3 pasi, te vei putea bucura de o primavara plina de surprize placute!

Share Button

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *