Milena Git – cum promovam cu succes afacerea in mediul online – Woman2woman.ro

Milena Git – cum promovam cu succes afacerea in mediul online

By on May 31, 2019
Share Button

Marketing manager la Answear Romania si specialist in digital marketing, Milena Git a participat ca speaker la conferinta “Femei de cariera” care a avut loc pe data de 23 mai, in Bucuresti. Aceasta a vorbit despre prezenta business-urilor in mediul digital, despre cum poti sa iti promovezi cu succes afacerea in mediul online si ne-a oferit si cateva idei de promovare.

Noutati in social media

Canalele de promovare pe care le recomanda Milena sunt: Facebook, Google, Linkedin, Instagram sau Pinterest. In primul rand, ea ne atrage atentia asupra faptului ca, daca avem un business, nu trebuie sa ne indreptam toate eforturile doar catre o platforma de social media. Este foarte important sa avem un website, pentru ca un site de promovare este ceea ce detinem. Continutul pe care il avem pe retelele de socializare (Facebook, Linkedin, Instagram etc) nu este al nostru, al business-ului nostru. Aceste retele pot schimba oricand “regulile jocului ”, cu efecte negative asupra afacerii noastre.

Multe companii care isi bazeaza afacerea pe aceste retele probabil ca au fost deja afectate de schimbarile produse rapid, prin scaderea numarului da fani, reach si, implicit, vanzari si venituri.

E important sa ne canalizam eforturile catre un website care sa ne promoveze business-ul

Ne-a oferit si cateva exemple referitoare la efectele negative cauzate de schimbarile de algoritmi aduse de Facebook. Mai exact, mai multe campanii ale unor companii au avut de suferit cand Faceook a deaprobat anunturi, cand au disparut postari, fara sa ofere o explicatie clara.

Ca o concluzie la aceasta intamplare: sa nu iti bazezi business-ul doar pe o retea de socializare, pentru ca schimbarile algoritmului iti pot scadea reach-ul paginii si, implicit, business-ul.

Recomandari pentru promovarea in mediu online oferite de Milena Git:

  • testeaza toate tipurile de postari (carusel, video, etc). Daca nu ai video poti face si un slideshow din mai multe imagini. Asa se ajunge mai usor si gratuit la utilizatori.
  • foloseste si emoticoane, chiar si pentru business-uri  serioase. Emoticoanele atrag atentia pentru ca Facebook cuprinde foarte multe informatii.
  • fii prezent pe Instagram. Imaginile conteaza chiar daca e business serios. Story-urile functioneaza cel mai bine pe Instagram, in plus, acum se poate sa promovezi direct profilul unei pagini.
  • fii prezent pe Linkedin mai ales ca este un mediu business. Desi promovare este platita si mai scumpa sunt multe grupuri unde iti poti promova afacerea.
  • Promoveaza-te pe Youtube. Pana in 2020 statisticile spun ca 80% din continut va fi video pentru ca, dupa Google, oamenii cauta pe Youtube. Recomandat este sa folosesti si subtitrari daca se poate, pentru ca unii oameni nu pot sa urmeareasca mereu cu sunet.

Importanta prezentei pe mobil

Milena subliniaza ca cca 80% din traficul de pe website vine de pe mobil. Unele persoane isi fac si aplicatie pentru mobil cu afacerea lor, insa aceasta se preteaza atunci cand ai deja o baza de date. Nu oricine are destula memorie pe telefon si trebuie sa te gandesti si la comportamentul utilizatorilor.

Asadar, daca ai o afacere si un website, trebuie sa te gandesti si la optimizarea pe mobil, altfel Google te va taxa si nu te va mai indexa la fel de bine.

Tips and tricks in promovarea online:

  • testeaza postarea continutului pe Facebook – mai exact, cand trebuie sa fii activ mai mult in functie de comportamentul utilizatorilor
  • folosirea emoticoanelor – in textul anunturilor si in titlul newsletterului
  • postari live – 4 din 10 romani urmaresc live-uri pe Facebook
  • prezentarea povestii brandului, daca exista buget – primele 3-5 secunde sunt cele mai importante
  • folosirea video-ului in Instagram stories

Despre Milena Git

Milena Git are o experienta de 8 ani in ecommerce,  branding si digital marketing si de 3 ani este marketing manager la Answear Romania si, in acelasi timp, consultant de business pe partea digitala si de ecommerce pentru alte branduri.

Vezi si prezentarea video

Sponsorii care au sustinul acest eveniment: SEOmark.ro, sponsor princial, dar si AnswearAll To Know sau Cupio, care s-au alaturat ca sponsori secundari ai conferintei.

Evenimentul a fost moderat de Dorina Florea, pe care probabil o stii deja de la pupitrul Telejurnalului de la ora 14 si de la 20, programe de stiri difuzate la TVR1.

Eveniment mediatizat si de: Acasa.ro, Afaceri si leadership feminin, Business24, Comunicatedepresa.ro, Fashion8, LivePR, Jurnalul de Afaceri, Portal Management, PR2Advertising.ro, Profitinfo, PRwave, Ziare.com.

Mai multe detalii despre conferinta din 23 mai poti gasi in pagina evenimentului.

Share Button

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *