CONCURS: Castiga un curs online, în domeniul psihologie si dezvoltare personala, la Fundatia Calea Victoriei - Woman2woman.ro


CONCURS: Castiga un curs online, în domeniul psihologie si dezvoltare personala, la Fundatia Calea Victoriei

By on July 17, 2020

mancare de post

Share Button

Woman2Woman.ro si Fundatia Calea Victoriei te invita la Concurs! Participa si castiga cursul COPILUL INTERIOR: depasirea traumelor, vulnerabilitatilor si a tiparelor relationale, sustinut de Sorin Lucaci, trainer al Fundatiei Calea Victoriei. Cursul are loc online, in perioada 3-6 august.

Participa si poti castiga PREMIUL! Detalii gasesti mai jos.

Despre Fundatia Calea Victoriei:

Fundaţia Calea Victoriei 2007 este o institutie culturala independenta care organizeaza o mare varietate de cursuri si evenimente interactive in domenii umaniste si culturale, pentru tineri si adulti. De 12 ani inspira prin arte si cultura si sustine tinerii talentati. 

Premiu: o participare la cursul Copilul interior: depasirea traumelor, vulnerabilitatilor si a tiparelor relationale (3-6 august)

Despre premiu:

Cursul este format din patru module, iar temele celor patru ateliere interactive sunt:

1. Identificarea tiparelor interioare: copilul interior, copilul vulnerabil, copilul impulsiv, copilul fericit. Vom vorbi despre libertatea de a exprima nevoi si sentimente, de a fi vazuti si ascultati, despre limite realiste si declansatorii comportamentelor de tip copil.

2. Traumele din copilarie, nevoi nesatisfacute, credinte limitative si tipuri de atasament. Tiparele daunatoare sau disfunctionale in care suntem blocati in prezent isi au sursa in copilarie si in adolescenta, cand unele dintre nevoile noastre fundamentale nu au fost implinite: nevoia unei legaturi sigure cu alti oameni, nevoia de autonomie si competenta, nevoia de afectiune, empatie, apreciere.

3. Tipare relationale disfunctionale, rani emotionale, temeri si vulnerabilitati. Ce deosebeste modul adult sanatos de alte tipare comportamentale? Examinarea propriului comportament si planificarea schimbarilor

4. Cum gestionam emotiile negative. Viata e grea. Stii deja acest lucru. Insa nu esti blocat/-a sau neajutorat/-a in confruntarea cu emotiile. Daca iti dai silinta cu adevarat sa implementezi aceste aptitudini, te poti astepta la schimbari ale modului in care reactionezi la propriile sentimente. 

Cum participi:

Raspunde la intrebarea concursului – “Care e cea mai eficienta modalitate de gestionare a emotiilor negative pentru tine?”,  printr-un comentariu la acest articol.

Participare:

Perioada in care poti participa este 17 – 29 iulie 2020.

Participantul cu cel mai interesant raspuns va castiga premiul oferit de Fundatia Calea Victoriei.

Castigatorul va fi anuntat in pagina de concurs, printr-un comentariu la acest articol de pe site-ul Woman2Woman.ro, pe pagina de facebook a Woman2Woman.ro si pe adresa de e-mail, pana la data de 31 iulie 2020.

Prin inscrierea la acest concurs, participantii sunt de acord ca datele furnizate la inregistrare sa fie procesate si utilizate de catre Woman2Woman.ro si sponsorul acestui concurs la trimiterea de noutati, oferte si promotii.

*Pentru a fi eligibili, participantii trebuie sa respecte cerintele

**Pentru a fi eligibili, participantii trebuie sa specifice datele exacte, valide si reale la postarea comentariului: nume si adresa de e-mail (aceeasi adresa de e-mail va fi folosita la abonarea automata la newsletter-ul Woman2Woman.ro). Castigatorii vor fi contactati prin e-mail si vor primi pe adresa de e-mail furnizata la logare/abonare/postarea comentariului instructiunile necesare pentru a putea intra in posesia premiului castigat.

***Participantii cu raspunsuri copiate sau postate anterior pe alte site-uri pot fi descalificati.

****Castigatorii trebuie sa raspunda la mail-ul de anuntare a castigarii premiului in maxim 24 de ore de la data trimiterii acestuia. In caz contrar, pot pierde dreptul de a castiga premiul, acesta revenind unui alt participant.

Share Button
TwitterFacebookPinterestLinkedin
Share Button

22 Comments

  1. Mihaela Dinu

    July 30, 2020 at 9:59 pm

    Va multumim tuturor pentru participare si pentru raspunsuri. Ne-ati oferit cateva modalitati interesante de gestionarea emotiilor negative, care speram sa le fie de ajutor si altora.

    Premiul acestui concurs, insa, a fost castigat de Murarasu Oana Nicoleta!

  2. Raluca M

    July 29, 2020 at 2:33 pm

    Provenind dintr-o familie disfunctionala am fost dresata de mica sa nu manifest nici o emotie negativa. Le-am ingropat adanc si le-am negat existenta. Dupa ani de cautari am inteles ca negarea lor nu le-a facut sa dispara. Acum am invatat sa le accept si sa inteleg ca semnalizeaza o problema pe care nu o confrunt. Asa ca acum le multumesc emotiilor mele pozitive si negative ca exista si le ascult pentru ca ele fac conexiunea cu nevoile reale ale sufletului meu.

  3. Catana Diana

    July 29, 2020 at 1:28 pm

    Cea mai eficienta metoda pentru mine este acceptare emotiilor si intelegrea lor. Ca sa ajung aici, sa pot sa le controlez imi gasesc o activitate care sa ma conduca spre o alta treaba, sa ma focusez si pt cateva minute sa uit de acele emotii negative, ulterior incerc sa le rememorez si sa analizez de ce, cum, cand si ce trebuie sa fac sa nu le mai am. Am ceva timp de cand abordez aceasta tactica. Este grea, dar m a ajutat cel mai mult pana acum sa ma controlez si sa nu ma aprind ca un foc in orice situatie.

  4. Adina

    July 29, 2020 at 7:28 am

    Înfrânarea interioară

  5. Murarasu Oana Nicoleta

    July 28, 2020 at 11:12 pm

    Cand ma confrunt cu emotii negative incerc sa ma calmez mai intai fizic si apoi psihic. Pentru a ma calma la nivel fizic ma asez si respir din stomac. Apoi ma linistesc la nivel mental cantand cantecul meu preferat. Apoi dupa ce sunt mai calmat imi este mai usor sa ma gandesc si sa nu las emotiile negative sa imi controleze viata ci sa le controlez eu pe ele. Cand ma confrunt cu o emotie negativa incerc sa o confrunt. Imi descriu la nivel mental cum ma simt catre mine insami. Uneori plang si incerc sa traiesc starea negativa deliberat. Emotiile negative isi pierd din intensitate cand le exprim. Cand sentimentelor negative li se alatura o stare de vina incerc sa vad ca si cum ceea ce mi-a declansat sentimente negative i s-a intamplat altcuiva si pot vedea daca sentimentul de vina isi are locul.

    • Mihaela Dinu

      July 30, 2020 at 9:57 pm

      Felicitari, Oana Nicoleta Murarasu! Ai castigat premiul oferit la acest concurs. Te rugam sa iti verifici adresa de e-mail pentru detalii.

  6. daniel m

    July 28, 2020 at 10:23 pm

    calmitate si stapanire de sine in momentele in care am emotii negative

  7. Baban Alexandru Marian

    July 28, 2020 at 8:05 pm

    Ma gandesc ca altii sunt in situatii mult mai rele.

  8. Elena Eftimie

    July 28, 2020 at 9:58 am

    Buna ziua . Situația mea e una psihologică . Dacă castig concursul nu pot participa deoarece eu sunt subiectul . Am atacuri de panica Și fobii .Iau medicamente , dar uneori nu ajuta . Încerc sa îmi fac de lucru :fac coliere , fac mancare , respir /expir , număr, ma joc pe telefon , ma uit la filme , deci fac ce pot sa scap de emoțiile negative . Nu reușesc mereu și e foarte greu dacă nu te învață un psiholog terapeut . Eu cred ca ieșitul afara la plimbare ajuta sa scapi . Dar eu nu ies .

  9. Daniela

    July 28, 2020 at 8:27 am

    Eu pun muzica de cele mai multe ori si imi dispar toate emotiile , iar alteori practic tacerea care e un intelept destul de bun.

  10. Catalina Sora

    July 28, 2020 at 8:11 am

    Nu toate momentele le pot gestiona dar ma ajuta mult sa tin un jurnal , sa scriu zilnic

  11. Adriana Rogojinaru

    July 28, 2020 at 6:18 am

    Ce intrebare frumoasa!
    Emotiile negative nu trebuie sa ajungem la ele, tb sa schimbam gandurile. Pur si simplu apasam pe alta tasta. Vine un gand rau ii spui buna ziua si la revedere, nu il dezvolti. Ii spui sec: nu am timp de tine. Incepi sa privesti la lucrurile frumoase din jurul tau…Incepe cu tine, ce minunat e ca am maini, picioare cu care pot merge. Si nu uita “viata e asa cum ti-o faci”, tu singur!

  12. Mocanu cristina

    July 20, 2020 at 7:49 am

    Singurul mod de a-mi gestiona emotiile negative este sa stau de vorba cu mine insumi. Incerc sa ma automotivez, sa ma calmez si incerc sa imi dau seama unde este mai exact problema. Una din pasiunile mele este scrisul, atunci cand nu reusesc sa ma detasez de tot ce inseamna negativa, ma apuc si scriu…

  13. Anca

    July 19, 2020 at 3:44 pm

    Practic zilnic tehnica Ho pono pono, accept provocarile care vin, nu ma identific cu emotiile respective , le observ doar, observ emotia din mine care a fost ractivata, o las sa treaca, sa se dizolve si apoi pot sa continu dintr-un spatiu curatat si detasat.
    Incep ziua si inchei ziua cu un moment de multumire si recunostiinta.
    Practic yoga si meditatia.

  14. iulia scinteie

    July 19, 2020 at 6:16 am

    Eu am cateva trucuri pentru a scapa de emotiile negative; fac exercitii de respiratie, relaxes musculature, ma descarc fizic (plang, tip), vizualizez un peisaj care ma poate relaxa, evit produsele cu cofeina. Emotiile nu pot fi controlate in mod direct, prntru ca emotia este un rezultat nu o cauza. Exista o cauza si exista un efect. Cauza o reprezinta gandurile, iar efectul il reprezinta emotiile , sunt un ansamblul gand-emotie care nu pot fi separate: (ganduri pozitive – emotii pozitive; ganduri negative – emotii negative). Pentru a mi transforma emotiile negative in emotii positive incerc sa mi gestionez modul de gandire. Incerc sa nu ma azez pe problema in sine ci pe Solutia care ma poate ajuta sa rezolv problema

  15. Plescan Diana

    July 18, 2020 at 2:37 pm

    Cea mai eficienta pentru mine e sa imi dau timp sa ma eliberez de ganduri prin scrierea sentimentelor, gandurilor, apoi luandu le si analizandu le separat in mod obiectiv. De asemenea, vorbesc cu mine, imi pun intrebari ca sa aflu sursa exactă a gandurilor , in ce context apar, daca anumite persoane au influentap si ce voi rezolva daca le voi tine in mine.

  16. DALIANA BOGIOAGA

    July 18, 2020 at 12:03 pm

    Sunt momente in care nu le pot gestiona, dar in momentele in care pot fie vorbesc cu prietenii, familia sau un psiholog, fie ascult muzica si ma descarc scriind sau plangand, fie inregistrez un jurnal video-audio, exercitii de yoga, meditatie si respiratie.

  17. Elena Folea

    July 18, 2020 at 9:44 am

    Cea mai eficienta metoda este sa tin un jurnal zilnic in care sa scriu tot ce simt. Cand e ceva ce vreau sa scap, rup foile si le arunc. Cand e ceva ce vreau sa modific scriu tot ce am pe suflet si recitesc saptamanal. La mine functioneaza.

    • Ioana

      July 19, 2020 at 8:14 am

      Pentru mine, cea mai eficienta metoda de a gestiona emoțiile negative este acceptarea lor. Odată acceptate practic jurnalul recunoștinței si mindfulness.

      • Elena

        July 20, 2020 at 1:12 pm

        Emotii negative? Cu toții le avem, peste unele trecem mai ușor, peste altele mai greu!
        Cateva exercitii simple care funcționează la mine: sa privesc un punct fix câteva minute, în timp ce las toate gândurile sa treaca, sa ruleze, sa ma gandesc la un peisaj minunat si sa-mi imaginez ca sunt acolo, ca ma relaxez, sa meditez!
        Peste emotiile negative create de convingeri limitative cu care am crescut sau pe care le-am dezvoltat noi în timp, e nevoie de mult mai mult efort, de a crea convingeri constructive, de a seta subconștientul sa le accepte pe cele noi în locul celor vechi prin repetiție zilnică!

        • carmen cojocaru

          July 28, 2020 at 6:06 am

          Singura modalitate e sa le accepti si sa le sublimezi altfel vor reveni mereu ca niste cosmaruri recurente.

    • Toader Elena Victorița

      July 29, 2020 at 5:44 pm

      De ceva vreme mă confrunt cu astfel de emoții negative,care sunt prezente în viața mea cam des,dar încerc să gândesc pozitiv ,să fac ceva care îmi distrage atenția de la ele,să mă plimb,să vizitez locuri,să petrec timp cu familia și prietenii și cel mai important,să mă iubesc pe mine.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *