Ce trebuie sa mancam inainte si dupa antrenament? - Woman2woman.ro


Ce trebuie sa mancam inainte si dupa antrenament?

By on September 16, 2014

mancare de post

Share Button

dieta cu meniu planificatFacem sport si vrem sa ne mentinem silueta. Kilogramele se acumuleaza rapid, astfel incat este important sa stim ce anume trebuie sa consumam inainte si dupa sesiunea de exercitii de la sala de sport.

Autor: Claudia Ilies

Ce mancam inainte de antrenament

Alimentatia de dinaintea orei de sport este foarte importanta pentru ca ne poate furniza energia necesara,  ne poate ajuta sa ne simtim in forma, facand sesiunea eficienta si evident, rezultatele vizibile.

Paste: le poti servi cu trei ore inainte de antrenament. Datorita amidonului si a zaharurilor din continut, pastele sunt asimilate lent de catre organism si te vei simti satula in timpul sesiunii de sport. Pentru sos, nu alege ceva cu multe calorii, uita de bacon si smantana. Orienteza-te catre un sos pregatit cu ulei de masline, parmezan si busuioc.

Salata de fructe: o poti servi cu o ora inainte de antrenament. Este preferabil sa consumi ceva lejer, pentru a reduce perioada de digestie si starea de oboseala si lene pe care o simti dupa o masa copioasa.

Iaurt: cu 30 de minute inainte iti poti permite o astfel de gustare care va tine foamea departe in timpul antrenamentului.

Ce mancam dupa antrenament?

Specialistii sunt de parere ca masa de dupa sesiunea de sport este si mai importanta decat cea de dinainte. Trebuie sa ii oferim organismului ceea ce are nevoie.

Milkshake light: vom mixa fructele preferate si le vom amesteca cu lapte sau cu branza slaba, obtinand astfel o bautura delicioasa si scazuta in calorii.

Sandwich cu pui: bogata in proteine si fara grasimi, carnea de pui constituie alegerea ideala pentru sportivi. Adaugam sandwisului cateva felii de rosii, care contin vitamina C si paine integrala.

Batoane de cereale: acestea te hranesc bine, imediat dupa ce ai depus efort. Dar pentru ca sunt bogate in zaharuri, de care nu ai nevoie, trebuie sa te limitezi la unul singur.

Oua: contin fier, vitamine si proteine. Daca obiectivul tau este sa slabesti, vei elimina galbenusul.

Peste: in special somon, care este bogat in proteine. Pentru o masa sanatoasa si echilibrata, vei insoti pestele cu legume verzi , bogate in fibre.

Unt de arahide: este adevarat ca este bogat in grasimi, dar sunt grasimi bune, necesare organismului. Limiteaza-te la o singura lingura de unt de arahide.

 

 

 

 

 

 

Share Button

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *