Vrei sa stii cum sa iti organizezi mai bine activitatile? Descopera ce inseamna managementul timpului - Woman2woman.ro


Vrei sa stii cum sa iti organizezi mai bine activitatile? Descopera ce inseamna managementul timpului

By on March 31, 2021

mancare de post

Share Button

Timpul este o resursa foarte importanta pentru fiecare dintre noi. Cu ajutorul timpului ne stabilim intalniri, mergem la munca, practic ne stabilim toate activitatile de zi cu zi. Este posibil ca uneori sa ne gandim ca nu avem suficient timp sa facem anumite lucruri si asta sa ne frustreze.

Insa cel mai probabil nu ai reusit sa iti gestionezi atat de bine timpul incat sa stii ca daca il organizezi corespunzator, ai putea sa indeplinesti si celelalte obiective propuse.

Pentru ca este important sa ai parte de ajutor atunci cand simti ca nu stii care este modalitatea prin care sa iti organizezi timpul si viata in general, poti sa participi la cursul organizat de catre Fundatia Calea Victoriei, un atelier de Time management, unde poti invata cum sa iti stabilesti mai bine obiectivele.

 

Ce inseamna mai exact managementul timpului?

Managementului timpului sau time management face referire la mai multe aptitudini, practici si principii pe care trebuie sa le folosesti in ideea sa poti face mai multe activitati propuse, dar sa iti sporesti si productivitatea in munca. 

De ce este important managementul timpului? Pentru ca timpul este un factor care genereaza mult stres, chiar si la nivel subconstient. Suntem stresati ca nu reusim sa terminam la timp anumite activitati la munca, dar si atunci cand nu reusim sa ne ocupam indeajuns de viata noastra personala.

Acest management al timpului vine ca un ajutor pentru a folosi mai eficient propriul timp pentru viata noastra. Putem sa vedem in ansamblu toate sarcinile pe care le avem de realizat, cum sa comunicam mai bine si cum sa ne adaptam schimbarilor. 

Pe scurt, managementul timpului ne invata cum sa ne formam o rutina zilnica eficienta, dar si cum sa procedam in cazuri exceptionale si cum sa ne mobilizam pentru a nu ne stresa cu termenele limita.

Cei vei invata de la acest atelier

Acest atelier de Time management vine in ajutorul tuturor celor care simt ca nu se mai pot descurca in organizarea activitatilor de zi cu zi si vor sa dobandeasca un comportament benefic pentru viata lor in acest sens. In urma acestor intalniri vei putea intelege influenta comportamentului autentic in relationarea eficienta cu cei din jur, dar si cu situatiile in sine.

La finalul cursului vei putea sti cum sa eviti stresul pentru ca vei intelege cum sa iti dezvolti abilitati de origanizare a activitatilor, dar si cum sa relationezi eficient. Totodata vei primi si niste teme de gandire referitoare la perceptia personala asupra timpului, cum sa iti organizezi prioritatile, cum sa te focusezi mai bine pe situatii, cum sa castigi mai mult timp pentru a face ceea ce iti place si care sunt barierele comportamentului autentic.

Cand are loc atelierul de time management

Acest curs va incepe pe data de 12 aprilie 2021 si are loc online in fiecare luni timp de trei saptamani de la ora 19:00 la ora 21:00. Desi este un curs teoretic, vei avea ocazia sa relationezi cu trainerul si cu ceilalti participanti la curs, prin adresarea de intrebari si impartasirea de experiente proprii.

Cum te poti inscrie daca vrei sa inveti cum sa iti planifici viata

Daca esti hotarat ca vrei sa faci un pas in dezvoltarea ta personala si vrei sa inveti despre cum sa iti dezvolti abilitatile de organizare pentru a-ti atinge obiectivele stabilite, atunci acceseaza pagina cursului pentru a te inscrie.

Share Button

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *