Top sapte beneficii pentru sanatate ale pescuitului - Woman2woman.ro


Top sapte beneficii pentru sanatate ale pescuitului

By on January 17, 2020

mancare de post

Share Button

Citeste randurile de mai jos pentru a descoperi care sunt primele sapte beneficii pentru sanatate ale pescuitului. Totodata, afla de ce acest hobby este o modalitate excelenta pentru imbunatatirea sanatatii mentale si fizice.

Top sapte beneficii pentru sanatate ale pescuitului

Top sapte beneficii pentru sanatate ale pescuitului

Cu siguranta, dupa aceasta lectura, vei privi cu alti ochi hobby-ul partenerului, incurajandu-l si poate chiar alaturandu-i-te la partidele de pescuit.

Pescuitul necesita folosirea mai multor muschi din corp

Desi nu ar parea, pescuitul este o activitate care necesita angrenarea mai multor muschi din corp. Chiar si cand te lupti cu un peste mic, sunt folositi umerii, spatele, bratele, abdomenul si picioarele, totul devenind un antrenament incitant. Pescuitul poate fi motivatia de a-ti antrena si pastra corpul in forma pentru a avea forta necesara cand va veni momentul capturii mari.

Pescuitul intareste legaturile familiale

Pescuitul este o abilitate transmisa de-a lungul generatiilor, de la parinti catre copii, sau catre nepoti. Petrecerea timpului cu familia, la pescuit, promoveaza sentimente de securitate si bunastare, facand din aceasta activitate ceva demn de invatat.

Pescuitul imbunatateste sistemul imunitar

Vitamina D ajuta organismul sa regleze absorbtia calciului si a fosforului, doua minerale care imbunatatesc functia sistemului imunitar si ajuta la apararea impotriva bolilor. Cea mai buna sursa de vitamina D este o zi petrecuta in aer liber, la soare, pescuind.

Pescuitul este o metoda de relaxare

O zi frumoasa, petrecuta pe malul unei apei si o cina formata din pestele prins si pregatiti la gratar poate fi imaginea perfecta a unei zile de pescuit. Petrecerea unei perioade mai lungi in natura, concentrandu-te asupra unei singure sarcini – pluta de la undita – este o activitate asemanatoare meditatie. Ea ajuta la scaderea tensiunii arteriale si scade anxietatea.

Pescuitul imbunatateste sanatatea cardiovasculara

Pescuitul arde in medie 200 de calorii pe ora, dar nu stand la umbra cu o bere intr-o mana si cu o friptura in cealalta. Plimbandu-te pentru a testa diverse locuri, refacerea liniilor pentru undite, scoaterea pestilor – toate sunt activitati care pun inima si plamanii in miscare.

Pescuitul dezvolta increderea in sine

Intr-o economie orientata pe servicii, ne bazam unii pe altii pentru a indeplini diverse functii in viata de zi cu zi. Pescuitul te scoate in salbaticie si te invita sa deprinzi si sa exersezi o serie de abilitati diferite. Cu cat te implici mai mult in aceasta activitate, cu atat vei invata mai multe lucruri, cum ar fi cum sa pui anumite monturi feeder, de care, probabil, nici nu ai auzit inca.

Pescuitul te ajuta sa iti exersezi rabdarea

Intr-o lume agitata, in care ajungem sa urmarim satisfactiile instantanee, pescuitul iti pune rabdarea la incercare. Exceptand cazul in care esti extrem de norocoasa si este de ajuns sa arunci carligul pentru a prinde un peste, de cele mai multe ori va trebui sa astepti cu multa rabdarea prinderea lui. Ba chiar vor fi si zilele in care nu vei prinde nimic. Persistand, insa, devii o persoana mai rabdatoare si inveti sa accepti infrangerile, fara a renunta. 

Share Button

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *