Lucrezi de acasa? Iata 5 sfaturi care te vor ajuta sa iti organizezi cat mai bine spatiul de lucru si programul! - Woman2woman.ro


Lucrezi de acasa? Iata 5 sfaturi care te vor ajuta sa iti organizezi cat mai bine spatiul de lucru si programul!

By on mai 18, 2023

mancare de post

Share Button

Lucrezi de acasa si vrei sa fii cat mai productiva si mai eficienta? Atunci trebuie sa iti organizezi spatiul de lucrusi programul astfel incat sa te simti confortabil si motivata. Iata 7 sfaturi care te pot ajuta:

Alege locul potrivit pentru birou

Alegerea locului potrivit pentru biroul de acasa este o decizie importanta care poate influenta productivitatea si confortul tau. Ideal ar fi sa ai o camera separata, unde sa nu fii deranjata de zgomote sau alte persoane. Daca nu este posibil, alege un colt al casei, cat mai luminos si mai aerisit unde sa iti poti instala calculatorul, scaunul si toate accesoriile necesare.

De asemenea, mentine un nivel optim de igiena si curatenie la birou. Foloseste dezinfectanti pentru a elimina bacteriile si virusurile de pe suprafetele cu care intri in contact, aeriseste periodic camera si arunca gunoiul la timp.

Investeste intr-un scaun ergonomic si intr-un monitor la inaltimea ochilor

Munca de acasa presupune multe ore petrecute in fata calculatorului, asa ca este esential sa ai grija de sanatatea ta. Alege un scaun care sa iti sustina spatele si gatul si care sa iti permita sa iti reglezi inaltimea si inclinatia. De asemenea, foloseste un suport pentru monitor sau o carte groasa pentru a-l ridica la nivelul ochilor, astfel incat sa nu iti fortezi ochii si sa poti mentine postura corecta.

Pastreaza-ti biroul ordonat 

Un spatiu de lucru aglomerat iti poate afecta concentrarea si creativitatea. Incearca sa iti aranjezi biroul in fiecare zi, sa arunci hartii inutile si sa ai la indemana doar lucrurile de care ai nevoie. Poti folosi cutii, sertare sau rafturi pentru a depozita documente sau alte obiecte.

De asemenea, pentru a optimiza spatiul si timpul tau de lucru, este bine sa imparti biroul tau in zone functionale. Asigura-te ca fiecare zona are tot ce ii trebuie pentru a functiona eficient si confortabil si cumpara numai rechizite de calitate pe care sa stii ca te poti baza, precum cele de la Faber Castell.

Creeaza o atmosfera placuta care te inspira

Munca de acasa poate fi uneori monotona sau plictisitoare, asa ca este bine sa iti personalizezi spatiul de lucru dupa gusturile tale. Poti adauga plante, fotografii, postere, lumini colorate sau orice altceva te face sa te simti bine. De asemenea, poti asculta muzica preferata sau un podcast interesant in timp ce lucrezi, daca nu te deranjeaza zgomotul de fundal. Acestea vor face ca biroul tau sa fie mai placut si mai primitor si te vor motiva sa lucrezi mai bine.

Respecta-ti programul de lucru si fa pauze regulate

Unul dintre avantajele muncii de acasa este flexibilitatea, dar asta nu inseamna ca trebuie sa lucrezi non-stop sau sa amesteci timpul de lucru cu cel liber. Stabileste-ti un orar clar si respecta-l, anuntandu-ti colegii si sefii despre disponibilitatea ta. De asemenea, nu uita sa faci pauze scurte la fiecare ora, in care sa te ridici de pe scaun, sa te intinzi, sa bei apa sau sa mananci ceva sanatos.

Munca de acasa poate fi o provocare pentru oricine. Cu toate acestea, prin organizarea spatiului de lucru si maximizarea eficientei in timpul zilei de lucru, poti sa iti imbunatatesti performantele in mod semnificativ. Aplica si tu aceste sfaturi si vei vedea diferenta!

Share Button

LASA UN RASPUNS

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *