Cum crestem performanta campaniilor de marketing - Woman2woman.ro


Cum crestem performanta campaniilor de marketing

By on mai 10, 2016

mancare de post

Share Button

In primul rand, haideti sa ne gandim ce este eficienta in marketing: un return on investment (ROI) imediat, cu rezultate in vanzari. Corect? Pasul cheie pentru cresterea performantei unei campanii de marketing il reprezinta alocarea eficienta a bugetului catre canalele cele mai performante, care genereaza cele mai multe conversii.

Call-Tracking-Analytics-INVOX

Cu totii stim ca optimizarea se face in timpul derularii ei, si in baza informatiilor colectate. Pentru conversiile care se inregistreaza online folosim intrumente ca Google Analytics, Kissmetrics, etc. Intr-adevar, publicul nostru tinta petrece din ce in ce mai mult timp online, dar cu toate acestea, peste 70% din vanzari se realizeaza la telefon. Te-ai intrebat de unde vin acei clienti care te suna si cum poti aloca eficient bugetul de marketing astfel incat sa obtii cat mai multe conversii telefonice?

Lipsa unor date complete despre performanta canalelor de promovare (Google AdWords, Facebook, communicate de presa, outdoor, TV, radio, print etc.) ne va impiedica sa alocam corect bugetul de marketing si sa crestem performanta campaniilor.

Pentru urmarirea conversiilor telefonice exista serviciul INVOX Call Tracking. Astfel, vei sti cu siguranta ce canale de promovare genereaza apeluri telefonice, vezi exact cum ajung clientii pe site-ul tau si vei sti exact unde sa aloci eficient bugetul de marketing.

Indiferent de canalul de promovare folosit INVOX Call Tracking iti ofera informatii exacte despre sursa din care te suna clientii (Google AdWords, Facebook, communicate de presa, outdoor, TV, radio, print etc.), pagina de destinatie din site-ul tau, campanie, cuvinte cheie, status apel, etc.

In plus, rapoartele INVOX Call Tracking le poti integra in Google Analytics pentru a vedea in timp real din ce sursa te-au apelat clientii, si in Google AdWords pentru a vedea ce cuvinte cheie, campanii si anunturi au generat conversii telefonice.

Un alt ingredient important pentru un marketing de succes este satisfactia clientilor si cresterea performantei echipei de vanzari. Astfel, optiunea call recording iti ofera informatii complete cu privire la diferitele situatii cu care se confrunta echipa de vanzari si te ajuta sa realizezi studii de caz concrete pentru sesiunile de training.

Asadar, indiferent de domeniul de activitate, si de canalul de promovare ales, acum poti aloca eficient bugetul cu maxim de performanta folosind serviciul INVOX Call Tracking.

Si, pentru a te convinge de eficienta serviciului INVOX Call Tracking, il poti testa timp de 14 zile. Detalii pe www.invox.ro.

Share Button

LASA UN RASPUNS

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *