6 sfaturi utile despre cum sa ai performante mai bune in munca de acasa - Woman2woman.ro


6 sfaturi utile despre cum sa ai performante mai bune in munca de acasa

By on June 2, 2021

mancare de post

Share Button

Munca de acasa a fost considerata dintotdeauna un adevarat privilegiu care ofera sansa sa te afli in confortul propriei locuinte fara sa te deplasezi la locul de munca si sa lucrezi in propriu tau ritm. Cu toate acestea, cei care nu stiu cum sa isi gestioneze bine timpul si sa isi planifice activitatile se pot confrunta cu un nivel de eficienta mai scazut si cu rezultate mai putin bune.

Lucrezi in cadrul unei companii unde munca de acasa este optionala si iti doresti sa ai rezultate cat mai bune, indiferent de locul in care lucrezi? Afla cateva sfaturi utile care te pot ajuta sa lucrezi mult mai eficient iar lucrul de acasa poate sa devina astfel un obicei care sa iti aduca performantele dorite ce vor fi rasplatite ulterior.

  1. Stabileste-ti un program de lucru pe care sa il respecti

Chiar daca lucrezi de acasa este recomandat sa tii cont de un program de lucru pe care l-ai respecta daca ai fi la birou. Acest lucru te va ajuta sa te concentrezi mai bine si sa realizezi in acea zi tot ceea ce este necesar sau ce ti-ai propus. In acelasi timp este necesare sa fii disponibil in timpul programului de lucru si pentru ceilalti colegi sau pentru clienti si superiori.

  1. Alege o vestimentatie potrivita

Desi nu te vede nimeni de acasa, acest lucru nu inseamna ca trebuie sa neglijezi acest aspect si sa lucrezi din pijamale. Chiar daca nu ai un loc de munca ce presupune conferinte online si diferite intalniri prin apeluri video, faptul ca te imbraci cat mai adecvat pentru o zi de lucru te va ajuta sa lucrezi mai eficient si sa ai performante mai bune.

  1. Creeaza un mediu de lucru cat mai eficient

Desi poate sa te tenteze sa lucrezi din pat sau de pe canapea, acest lucru nu este deloc recomandat pentru ca poate sa scada energia si performanta in ceea ce priveste munca pe care o ai de efectuat.  Este necesar sa ai propriul birou, de unde sa poti lucra in fiecare zi. Locul de unde lucrezi nu trebuie sa fie unul de relaxare sau care sa te duca la somn.

  1. Incearca sa stabilesti un flux de lucru pe fiecare zi sau saptamana

Acest lucru se refera la termenul din limba engleza foarte des folosit de corporatii si anume workflow. Ce presupune acest lucru? Inainte sa incepi munca intr-o zi este bine sa vezi care sunt prioritatile pentru acea zi si ce anume iti propui sa rezolvi pana la sfarsitul zilei. Este necesar sa iti planifici sa rezolvi sarcinile cele mai importante in prima parte a zilei.

  1. Mentine o comunicare constanta cu superiorii si colegii tai

Chiar daca munca ta nu presupune un lucru in echipa este important sa discuti mereu cu superiorii si cu colegii tai referitor la ceea ce ai de facut. Astfel, daca ai nevoie de ajutor sau vrei sa intelegi mai bine ceea ce ai de facut, poate chiar sa trimiti un raport, va fi necesar sa discuti zilnic cu acestia.

  1. Nu uita si de miscare

Miscarea si sportul raman importante chiar daca munca ta se desfasoara din confortul casei tale. Acest lucru ajuta atat pentru sanatate, cat si pentru a-ti da o stare de bine si mai multa energie pentru rezultate mai bune la serviciu. Asadar, o mica plimbare inainte de a incepe munca sau seara dupa munca, in fiecare zi, te va ajuta.

Share Button

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *