5 tipuri de exercitii fizice pe care poti sa le faci acasa - Woman2woman.ro


5 tipuri de exercitii fizice pe care poti sa le faci acasa

By on February 17, 2021

mancare de post

Share Button

Desi multi dintre noi stim ca sanatatea se afla in stransa legatura cu sportul, din cauza lipsei de timp sau din comoditate nu tinem cont de recomandarile ce tin de miscarea fizica zilnica. Cu toate acestea, nu ai nicio scuza sa nu faci putin sport in fiecare zi, chiar daca este vorba de a face miscare in propria locuinta.

5 tipuri de exercitii fizice pe care poti sa le faci acasa

5 tipuri de exercitii fizice pe care poti sa le faci acasa

Exista mai multe exercitii care se pot face din confortul de acasa, indiferent daca ai un spatiu mai mare la dispozitie, pe care sa il organizezi precum sala de sport sau pur si simplu poti face exercitiile in living ori in dormitor. Cele mai utile si usor de realizat activitati care pot sa ajute la sanatate si pentru a te mentine in forma sunt urmatoarele:

Genuflexiuni

Cele mai cunoscute exercitii fizice de incalzire, dar si pentru a-ti tonifia muschii picioarelor si ai abdomenului sunt genuflexiunile. Acestea nu sunt complicate, insa necesita implicare. Chiar daca simti ca obosesti rapid, continua sa mai lucrezi cateva exercitii in plus. Genuflexiunile se realizeaza dintr-o pozitie dreapta cu picioarele indepartate. 

Pentru a face exercitiile mai usor este recomandat sa te imbraci intr-un trening, intr-o imbracaminte comoda. Bratele se aduc inainte in paralel cu solul si se indoaie genunchii ca atunci cand vrei sa te asezi. Dupa ce ai repetat miscarea de 20 de ori mentine pozitia timp de 20 de secunde.

Deplasari laterale

Acest tip de exercitiu poate fi realizat pe post de incalzire iar intensitatea miscarilor si diversitatea lor pot sa varieze. Pentru a face deplasari in lateral va trebui ca din pozitia in picioare sa iti misti fiecare picior astfel incat sa atingi calcaiul piciorului opus. Atunci cand revii in pozitia centrala va trebui sa indoi si genunchii. Poti sa adaugi chiar si un mic salt la fiecare pas pentru a creste dificultatea exercitiului.

Alergat pe banda

Daca ai vrea sa alergi, insa nu ai timpul necesar sa faci asta afara sau pur si simplu esti destul de comod pentru asta, poti sa alergi chiar la tine in casa folosind o banda de alergat. Aceasta nu ocupa mult spatiu si e rezistenta in timp. 

Alergatul reprezinta un exercitiu important deoarece solicita mai multe grupe de muschi. Daca iti propui sa slabesti, poti sa te imbraci chiar si cu o geaca usoara pentru a transpira mai rapid. Organizeaza-ti programul pentru a rezerva timp zilnic pentru aceasta activitate.

Exercitii de pilates

Pentru a-ti mentine sanatatea corpului, exercitiile simple de pilates pot fi potrivite pentru tine si le poti realiza chiar de acasa. Pentru asta ai nevoie de o saltea mica pe care sa iti desfasori exercitiile necesare. Poti chiar sa urmaresti videoclipuri in care antrenorii iti arata care sunt cele mai utile tipuri de antrenamente si cum sa le faci corect.

Abdomene

Daca iti doresti un abdoment plat si cat mai tonifiat, va fi necesar sa faci si cateva abdomene zilnic. Desi ti se poate parea greu la inceput si nu poti sa faci nici doua, va trebui sa ai vointa si sa incepi sa faci macar zece in prima zi, ulterior sa cresti numarul lor. Este important sa le faci corect, de aceea poti consulta un antrenor sau sa cauti pe internet sfaturi. 

Share Button

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *