Participa GRATUIT la conferinta „Targetarea in campaniile online si offline” - Woman2woman.ro


Participa GRATUIT la conferinta „Targetarea in campaniile online si offline”

By on octombrie 27, 2015

mancare de post

Share Button

PR2Advertising.ro organizeaza marti, 3 noiembrie, conferinta  „Targetarea in campaniile online si offline”.  Evenimentul are loc la Premier Palace Hotel & Spa, incepand cu ora 10 si se adreseaza atat specialistilor, cat si antreprenorilor si pasionatilor de advertising, marketing si promovare online si offline.

620x200

Participarea la conferinta este GRATUITA, insa locurile sunt limitate. Pentru a-ti asigura locul la acest eveniment, este nevoie sa te inscrii trimitand un e-mail cu datele tale (nume, functie, varsta) la conferinte@PR2Advertising.ro. Dupa inscriere, vei primi confirmarea organizatorilor pe e-mail, in maxim 48 de ore. Mai multe detalii despre eveniment si inscriere gasesti in pagina conferintei: http://pr2advertising.ro/conferinta-targetarea-in-campaniile-online-si-offline-3-noiembrie-2015/

Sponsori principali: Carrefour Romania si SEOmark.ro

Sponsori secundari: Creative News, DP Collection, Lasermaxx, Invox.ro, World Class

Partener media principal: Romania Libera

Parteneri media secundari: 9AM, Acasa.ro, Business24, BusinessWoman.ro, Calendarevenimente.ro, Comunicatedepresa.ro, Fashion8.ro, LivePR, Mujer, Woman2Woman.ro, Ziare.com

Despre conferintele PR2Advertising.ro

Conferinta „Targetarea in campaniile online si offline” face parte dintr-o serie de evenimente pe care PR2Advertising.ro le organizeaza cu scopul de a pune in legatura specialisti si reprezentati ai unor companii de top cu persoane interesate de tot ceea ce inseamna PR, advertising, marketing si promovare online si offline.

Despre PR2Advertising.ro

PR2Advertising.ro este un site de comunicate de presa care isi propune sa sprijine companiile in procesul comunicarii si sa aduca brandurile, produsele si serviciile mai aproape de target. Suntem constienti ca promovarea si comunicarea sunt procese importante in construirea imaginii unui brand si se reflecta in mod direct in succesul pe care acestea le au pe piata. Tocmai de aceea, sub sloganul „stay in touch with your target”, PR2Advertising.ro isi propune sa faciliteze comunicarea companiilor cu targetul vizat.

Share Button

LASA UN RASPUNS

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *