Autorul bestseller-ului „Hooked: How to Build Habit-Forming Products”, pentru prima data in Romania la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie - Woman2woman.ro


Autorul bestseller-ului „Hooked: How to Build Habit-Forming Products”, pentru prima data in Romania la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie

By on octombrie 8, 2018

mancare de post

Share Button

Supranumit drept „The Prophet of Habit-Forming Technology” de catre prestigioasa publicatie M.I.T. Technology Review, Nir Eyal vine pentru prima data in Romania la GPeC SUMMIT – cel mai mare eveniment de E-Commerce si Marketing Online, care se va desfasura la Bucuresti in zilele de 12-13 noiembrie 2018.

Nir Eyal scrie, ofera consultanta si preda despre intersectia dintre psihologie, tehnologie si business. Este autorul bestseller-ului „Hooked: How to Build Habit-Forming Products” – carte care a schimbat modul de gandire, strategia si comportamentul unora dintre cei mai cunoscuti antreprenori din intreaga lume.

Cartea este considerata un adevarat ghid despre cum sa creezi tehnologii si produse de care utilizatorii sa devina dependenti si este dedicata antreprenorilor, marketerilor, product managerilor si designerilor. Fondatorul The Next Web, Boris Veldhuijzen Van Zanten, spune ca este cartea despre care toata lumea din Silicon Valey vorbeste, iar Eric Ries – autorul The Lean Startup – o considera un must-read pentru toti cei interesati sa creasca engagement-ul clientilor.

Articolele publicate de Nir pe blogul NirAndFar.com au fost preluate – printre altele – de prestigioasele publicatii Harvard Business Review, TechCrunch si Psychology Today.

Nir Eyal preda in cadrul Stanford Graduate School of Business si Hasso Plattner Institute of Design (Stanford University) si este investitor in companii de renume despre care crede, cu adevarat, ca dezvolta tehnologii care schimba obiceiurile utilizatorilor: Eventbrite, Refresh.io (achizitionata de LinkedIn), Worklife (achizitionata de Cisco), Product Hunt, Marco Polo, Presence Learning, 7 Cups, Pana, Kahoot!, Byte Foods si Anchor.fm.

Alaturi de Nir Eyal, vor urca pe scena GPeC SUMMIT unii dintre cei mai cunoscuti experti internationali din domeniu: Brad Geddes (cel mai bun specialist in PPC), David Meerman Scott (cel mai bun strateg in Marketing si PR), Ross Simmonds (expert in Content Marketing) si Russel McAthy (expert in Attribution Modelling).

Lor li se vor alatura reprezentantii e-commerce-ului romanesc, printre primii speakeri confirmati fiind: Iulian Stanciu (CEO eMAG), Valentin Radu (Founder Omniconvert), Raluca Radu (Country Manager ANSWEAR.ro & Founder MTH Digital) si Andrei Radu (CEO & Founder GPeC).

Subiecte de maxim interes si continut practic, direct aplicabil

Subiectele dezbatute in cadrul celor doua zile de Conferinta GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie vizeaza cele mai importante aspecte pentru cresterea afacerilor online:

  • Cifrele de piata e-commerce la zi si tendintele pentru 2019
  • Mobile & Desktop User Experience / Usability
  • Optimizarea Ratei de Conversie si cresterea vanzarilor
  • Content Marketing
  • PPC Advertising
  • SEO
  • Real-Time Marketing & Sales
  • Customer Satisfaction & Engagement
  • Growth Hacking

Iata, pe scurt, ce au pregatit organizatorii la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie:

  • 2 zile de conferinta cu speakeri exceptionali internationali si romani, axate pe continut practic
  • 1 Masterclass Google Ads de 6 ore sustinut de expertul international Brad Geddes
  • 2 zile de Expo cu peste 20 de furnizori de servicii E-Commerce pentru magazinele online
  • Networking cu peste 1.000 de participanti C-level (elita pietei din Romania si Europa de Est)
  • Gala Premiilor eCommerce, deschisa de trupa Amadeus si gazduita de Andi Moisescu

Ultima saptamana de inscrieri Very-Early-Bird la GPeC SUMMIT

Pana pe 9 octombrie 2018, ora 23:59, este valabila Oferta Very-Early-Bird care aduce cele mai mici preturi pentru biletele de acces la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie, respectiv 119 EUR + TVA/persoana pentru ambele zile de eveniment.

Cei care isi doresc sa participe la prima zi de Conferinta din cadrul GPeC SUMMIT (12 noiembrie) si la Masterclass-ul Google Ads de 6 ore din 13 noiembrie, pot selecta biletul 2-Day-Pass-Special cu doar 149 EUR + TVA/persoana.

Incepand cu data de 10 octombrie, preturile biletelor de acces cresc cu 30, respectiv 40 de euro.

Inscrierile la GPeC SUMMIT se fac completand formularul online de pe website-ul GPeC. Detaliile despre eveniment pot fi consultate pe website-ul organizatorilor –> https://www.gpec.ro/gpec-summit-noiembrie/

Share Button

LASA UN RASPUNS

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *