Dana Nae Popa (pastel) - Woman2woman.ro


Dana Nae Popa (pastel)

By on octombrie 22, 2014

mancare de post

Share Button

Dana Nae Popa

Dana Nae Popa este realistic managing partner la pastel, agentie de comunicare integrata, specializata in crearea de experiente de brand.

„Cand eram mica, eram pasionata de filmele in care apareau avocati si, desigur, de pledoariile acestora.” – Dana Nae Popa

Nume / stare civila / copii
Dana Nae Popa/casatorita/un copil

Data nasterii / varsta
Iunie 1983/ 31 ani

Ce iti doreai sa devii in copilarie?
Cand eram mica, eram pasionata de filmele in care apareau avocati si desigur, de pledoariile acestora. Ma fascina cum reuseau sa convinga juratii si o sala intreaga de nevinovatia clientului lor. Pana in clasa a noua cand am intrat la o clasa de informatica unde concurenta a fost extrem de mare, nu mi-am imaginat ca as putea fi altceva decat avocat. Apoi, am descoperit materiile reale si citind despre marketing in manualul de economie, am uitat de pasiunea mea din copilarie.

Care a fost primul job si ce presupunea acesta? 
Imi aduc aminte cu mare drag de primul job si mi se pare ca am invatat o multime de lucruri atunci. Eram in primul an de facultate cand am mers in practica la Romstal. Am fost in practica cateva luni, mai mult decat imi cerea facultatea pentru ca imi placea foarte tare. Apoi, mi-au propus un job part-time, iar in total am stat la ei aproximativ 1 an. Eram referent marketing in departamentul de marketing si publicitate, un departamanet foarte mare si puternic cu oameni dispusi sa aiba langa ei un invatacel. M-au implicat in proiecte, mergeam la targuri de specialitate, faceam studii de concurenta, participam la discutiile despre proiectele ce urmeaza a fi implementate. Un proiect care mi-a placut si care m-a ajutat mult la nivel de dezvoltare personala a fost cel de cerectare a satisfactiei clientilor parteneri ai companiei. Trebuia sa sun baza de date de clienti sau sa vorbesc cu clientii din magazin pe baza unui chestionar destul de elaborat. Pentru mine, studenta in primul an fiind, orice sarcini primeam ma bucurau tare mult. Simteam ca invat extrem de mult si ca am un aport intr-o echipa importanta.

Cand ai stiut ce iti doresti sa faci?
Dupa ce am intrat la o clasa de informatica la liceu, gandul meu a mers catre ASE. In schimb, desi cred in cifre nu mi-ar fi placut un job care sa presupuna exclusiv asta. De aceea, am sondat ce as putea face astfel  incat sa imbin cifrele cu creativitatea si asa am decis ca vreau sa merg la Facultatea de Marketing. Apoi, pe perioada facultatii am lucrat inca din primul an, mai intai la Romstal si apoi in 2 agentii de comunicare. In ambele agentii am lucrat impreuna cu Ioana Mucenic, asociata mea de acum. Eram pe aceeasi lungime de unda, faceam echipa buna impreuna si asa ne-am decis ca in anul 4 de facultate sa infiintam propria agentie (www.pastel.com.ro). La 20 si un pic de ani totul pare posibil si nimic nu este greu. Cu o combinatie interesanta intre curaj, inocenta, entuziam si pasiune am pornit la drum si acum avem mai bine de 8 ani de cand am infiintat agentia.

Ai intampinat greutati sau momente dificile, situatii neprevazute? Care au fost acestea si cum le-ai depasit?
Pornind de la zero un business si neavand experienta de management in spate, ci doar pasiunea si studiile in marketing si comunicare, momente grele sunt tot timpul, iar situatii neprevazute si mai multe. Impreuna cu Ioana am decis ca orice s-ar intampla trebuie sa facem lucrurile sa functioneze si mai ales, sa invatam intotdeauna din greseli. Perioada noastra de dezvoltate a coincis cu criza, iar cand o parte din agentii se inchideau sau dadeau oameni afara, noi ne mutam intr-un sediu nou si angajam colegi noi. In perioada aceea, am dezvoltat proiecte proprii si am facut o multime de propuneri catre clienti noi care ne-au ajutat sa ne construim portofoliul. Desigur, a fost o perioada grea in care ca ne-am intrebat daca facem bine sau nu, iar munca a fost titanica.

„Mi-ar placea sa am o florarie” – Dana Nae Popa

Ce va doresti sa realizezi pe viitor?
Imi doresc ca pastel (https://www.facebook.com/pastel.experience)  sa aiba in continuare cresterea frumoasa de pana acum, iar cand voi avea mai mult timp liber mi-ar placea sa am o florarie.

Cum arata o zi din viata ta?
Imi este greu sa raspund la intrebarea aceasta pentru ca nu seamana doua zile una cu alta. Ce pot sa spun este ca nu stiu cum trece timpul, iar zilele mele preferate sunt cele in care combin munca de la birou cu intalniri sau evenimente de breasla la care particip. Vorbesc mult la telefon pentru ca imi place mai mult decat mailul si mi se pare ca rezolv mai repede anumite lucruri.

” Incerc sa folosec telefonul cat mai putin, iar laptopul nu il mai iau dupa mine de la birou, decat in situatii extreme.” – Dana Nae Popa

Te consideri o femeie de succes? De ce DA sau de ce NU?
Daca ma gandeasc unde am ajuns pornind de la zero si o idee frumoasa, da, insa cand stiu cate mai avem de facut si unde ar trebui sa ajungem, raspunsul e categoric nu.

Cum reusesti sa imbini cariera cu viata personala?
Nu cred ca le imbin, ci pur si simplu incerc sa le separ si sa dau tot ce am mai bun pentru ambele. De exemplu, atunci cand sunt la birou limitez telefoanele cu bunica sau uitatul pe camera video de la gradinita (desi doar asta imi vine sa fac uneori :D). Seara cand sunt acasa incerc sa folosec telefonul cat mai putin, iar laptopul nu il mai iau dupa mine de la birou, decat in situatii extreme. Practic, mi-am propus ca atunci cand sunt la birou sa fiu acolo 100% si invers. E greu, pentru ca sunt tot eu, iar Pastel e ca si copilul meu, insa am observat ca este mai constructiv asa. La birou ma pot concentra, iar seara ma pot juca in voie si total implicata.

Ce sfat le-ai da cititoarelor Woman2Woman.ro?
Sa citeasca in continuare si sa participle la evenimentele organizate de Woman2Woman.ro.

pastel este agentia de comunicare integrata specializata in crearea de experiente de brand. Compania a fost infiintata in 2006 de catre Ioana Mucenic si Dana Nae Popa, la vremea respectiva studente in ultimul an. Agentia a crescut organic avand in prezent 30 de angajati si o cifra de afaceri care depaseste 1 milion de euro. 65% dintre clientii sai sunt lideri in pietele in care activeaza, iar pentru acestia, agentia ofera atat servicii specializate (in-store, PR, design, evenimente), cat si servicii integrate (campanii de comunicare 360 la nivel local si regional).

Pe Dana Nae Popa o poti intalni la conferinta „Femei de cariera”, de pe 23 octombrie 2014. Detalii gasesti aici

Share Button

LASA UN RASPUNS

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *