Managementul fericirii, mai presus de rentabilitate - Woman2woman.ro

Managementul fericirii, mai presus de rentabilitate

By on September 10, 2018
Share Button

Succesul unei companii se masoara de obicei in cateva cifre simple care dau tuturor analistilor informatii despre cat de performant este business-ul tau. Lasand la o parte aceste cifre si tabelul de bilant din fiecare luna, mai departe de atat, pentru un manager este extrem de important sa beneficieze de sprijinul echipei. La The House PR Agency, focusul a fost intotdeauna pe oameni, inca de acum trei ani, cand am pus bazele agentiei.

Valeria Tudor, Founder & Owner The House PR Agency

Pentru mine, a fost vital ca membrii echipei sa inteleaga conceptul The House si sa se acomodeze usor cu flexibilitatea programului – sunt zile cand se lucreaza de acasa, vinerea este declarata zi oficiala de rezolvat lucruri personale cu amendamentul ca se intervine prompt daca apar urgente din partea clientilor, mini-vacantele de pe parcursul anului sunt suplimentate cu cate o zi sau doua din partea companiei, astfel ca numarul de 21 de zilele de concediu prevazute contractual sunt aproape dublate.

Valeria Tudor

Valeria Tudor, Founder & Owner The House PR Agency

Cum functioneaza aceasta reteta pentru noi? Lucrurile sunt usor de gestionat atata vreme cat faci eficient managementul fericirii. Da, intr-adevar, este o sintagma des utilizata in ultimul timp, insa ramane cat se poate de actuala. Cu respect reciproc, cu transparenta si cu discutii deschise despre modul in care ar trebui sa se desfasoare procesul de lucru, totul devine fezabil. Daca nu stim in ce directie sa o luam, votam. Daca nu stim anumite lucruri, nu aratam cu degetul unul inspre celalalt. Daca pierdem un pitch sau avem o zi mai proasta, avem grija sa ne ridicam moralul.

Toate aceste ingrediente fac oamenii sa fie multumiti si, chiar daca suntem inca o echipa mica, unde oamenii sunt implicati rezultatele se vad. Consider ca am o echipa fericita si asta este extrem de multumitor pentru mine, mai presus de rentabilitatea afacerii in sine. Despre cum e la The House PR Agency, e cel mai bine sa va vorbeasca colegele mele.

“The House este „casa creativitatii” si a proiectelor pe care le facem cu drag si cu implicare. Stiu ca poate suna idealist, dar chiar asa este: locul in care lucram la toate proiectele cu aceeasi implicare si dorinta de avea rezultate pozitive si de impact. Exista mai multe ingrediente care fac din The House PR Agency un loc minunat in care sa iti petreci orele de birou, dar cel mai important pentru mine este libertatea de a ma desfasura in ideile mele, de a imi pune la treaba toate skill-urile in ritmul pe care il gasesc potrivit. Printre toate locurile pe care le consider acasa, The House e cea mai recenta si una din cele mai dragi”, ne povesteste Silvia Totu, Digital PR Executive.

„Stiti momentul ala cand, dupa o saptamana agitata la serviciu, ajungi la parinti si te asaza la masa si poti manca linistit, ca omul? E, asa ma simt eu la The House dupa ce o lunga perioada de timp nu am prea dormit de griji si stres si stomacul imi era ghem din cauza nebuniei de la locurile anterioare de munca. The House e locul unde exprimarea e incurajata, e locul in care culoarea fiecaruia e asortata cu task-urile, e locul in care esti incurajat si lasat sa faci, e locul in care esti ajutat sa cresti.” spune cu bucurie Olivia Calin, Events & Production Developer.

Eu as mai completa doar ca e in natura noastra sa cunoastem oameni si sa ni-i facem prieteni, asa ca, daca va place de noi, dati-ne un semn la welcome@thehousepr.agency.

Share Button

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *