Bannerele - o buna solutie de promovare. Iata de ce! - Woman2woman.ro


Bannerele – o buna solutie de promovare. Iata de ce!

By on ianuarie 18, 2017

mancare de post

Share Button

Te gandesti daca un banner e potrivit sau nu pentru tine? Nu trebuie sa eziti in a include bannerele in campaniile tale de marketing. Iata cateva motive pentru care sa le incluzi:

Bannerele completeaza campania de promovare

E important sa nu excluzi nicio forma de promovare traditionala, chiar daca nu consideri ca impactul este suficient de mare. Vizibilitatea se poate obtine fiind prezent in cat mai multe medii si prin cat mai multe modalitati. Iar bannerul reprezinta o forma de promovare pe care ar trebui sa o incluzi.

Bannerele pot fi greu de ignorat

Bannerele all site (care apar pe fiecare pagina a unui site) si sunt postate in zone cu vizibilitate buna sau atipice pot fi greu de ignorat. In plus, utilizatorii care vor accesa mai multe pagini ale site-ului pe care e postat banner-ul tau sau

Campaniile de display advertising reprezinta strategii extrem de bune pentru a creste vizibilitatea pentru produsul sau brandul tau.

Pentru a te asigura ca vei atrage atentia cu bannerele tale, poti folosi imagini statice, dar si animatii. Acestea pot atrage atentia, dar vor putea contine si mai multe informatii decat o simpla imagine.

O campanie de bannere nu necesita multa munca pentru realizarea materialelor

Un alt avantaj consta in faptul ca nu e nevoie de prea multa munca pentru o campanie de bannere. Daca in cazul advertorialelor publicatiile online iti cer continut unic, in cazul bannerelor poti folosi chiar si o singura imagine. Astfel, timpul si costurile pentru realizarea materialelor de promovare vor fi mult reduse.

Contine 3 elemente care pot atrage

Orice banner ar trebui sa contina text, imagine si buton cu call to action.


Descarca GRATUIT Ghidul: Cum sa obtii rezultate mai bune din promovarea pe ziare si reviste online

Completeaza formularul de mai jos, pentru a primi ghidul gratuit!

    Numele

    Adresa de email

    Telefon

    Am citit, am inteles si sunt de acord cu Termenii si conditiile de utilizare. Sunt de acord ca datele mele, inscrise in acest formular, sa fie prelucrate in scopuri de marketing si publicitate, conform cerintelor Legii nr. 677/2001, Legii nr. 506/2004 si GDPR (2016/679).


    Textul trebuie sa fie suficient de scurt pentru a nu incarca vizualul, dar e necesar sa atraga.

    Imaginea va dubleaza mesajul si poate aduce informatii suplimentare. O imagine poate sa atraga atentia chiar mai mult decat un text.

    Butonul cu un call to action (text scurt, care indeamna la actiune si il face pe utilizator sa dea click ori sa faca alta actiune) este esential. Chiar daca utilizatorii stiu ca scopul unui banner este de a primi click-uri, nu te poti baza pe asta. E absolut necesar sa il directionezi si sa ii spui ce sa faca. Insa intr-o maniera convingatoare si care sa nu fie perceputa ca fiind agresiva.

    Bannerele inca sunt eficiente – cred ca bannerele au fost printre primele tipuri de reclame pe internet. De atunci lucrurile au evoluat mult si acum exista multe alte variante. Adevarul este insa ca nu exista modalitate ineficienta de promovare ci doar modalitate suficient de scumpa cat sa nu fie eficienta. Fata de alte modalitati, bannerele sunt destul de ieftine.

    Asadar, bannerele nu trebuie ignorate cand vine vorba de planificarea unei campanii, deoarece ajuta la cresterea vizibilitatii si completeaza celelalte forme de promovare.

    Share Button

    LASA UN RASPUNS

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *