Diete de slabit: cum poti scapa de kilogramele in plus toamna - Woman2woman.ro

Diete de slabit: cum poti scapa de kilogramele in plus toamna

By on October 18, 2016
Share Button

Nu exista o perioada ideala pentru a incepe diete de slabit si nu conteaza daca este soare sau frig. Dar perioada toamnei pare mai potrivita deoarece avem la dispozitie o gama variata de legume. De asemenea inca nu este prea frig, toamna fiind perfecta pentru plimbari lungi in aer liber si exercitii in natura.

Fructe si legume de toamna pentru diete de slabit

Daca vrei sa slabesti sau sa iti mentii silueta trebuie sa consumi fructe si legume. Iar toamna iti ofera din plin aceasta sansa. Te poti bucura de fructe si legume de toate culorile care te vor ajuta sa variezi felurile de mancare si deserturile pregatite pentru regim.

Alimente de toamna pentru diete de slabit

Daca scopul tau este sa scapi de 1 kg in fiecare saptamana arzand calorii, trebuie sa consumi urmatoarele legume:

usturoi-usturoi, pentru ca previne acumularea  kilogramelor in plus;

-sfecla rosie: chiar daca contine zahar, sfecla nu are decat 50 de calorii si o poti folosi impreuna cu alte legume, fie sub forma de salate, fie ca ingredient al preparatelor tale;

-brocolli: bogat in fibre si nutrienti, este scazut in calorii si iti poate oferi senzatia de satietate pentru mult timp. Este bogat in calciu, asigurand 10% din necesarul zilnic, el reprezinta o alternativa pentru cei care nu consuma produse lactate, dar vor sa evite carentele.

-telina: contine mai putin de 10 calorii si este bogata in apa, iar continutul de fibre o face usor de digerat;

-ciuperci: sunt nutritive, scazute in calorii, nu contin grasimi si reprezinta o sursa excelenta de fibre dietetice, potasiu, acid folic, vitamina B6 si zinc;

-varza: bogata in fibre si cu putine calorii, cu ajutorul ei poti pregati diferite feluri de mancare delicioase, care nu iti pun silueta in pericol;

dovleac-dovleac: unul dintre cele mai eficiente alimente pentru slabit. Are putine calorii, este bogat in fibre, vitamine si minerale.

-capsuni: au gust dulce, dar putine calorii;

-salata verde: este bogata in fibre si iti ofera senzatia de satietate, asadar poti conta pe ea atunci cand tii diete de slabit;

-porumb: vei fi surprinsa sa afli ca porumbul poate fi inclus in diete de slabit pentru ca contine numai 83 de calorii. Este bogat in potasiu si contine vitamine, proteine si fibre utile pentru dieta ta;

– lintea: este bogata in fibre (4 g la suta de grame, adica 15% din necesarul zilnic) si ajuta digestia. Indicele glicemic este scazut iar aportul de vitamin B si magneziu este semnificativ. Aportul caloric este de 90 calorii pentru 100 de grame.

-mere: acestea reprezinta gustarea ideala dintre mese. Cand simti ca iti este foame te poti oricand linisti cu ajutorul acestor fructe slabe caloric (90 calorii pentru 140 grame).

ardei iute-ardei iute: ofera savoare preparatelor tale si contribuie la arderea grasimilor. Are capacitatea de a stimula metabolismul si de a prelungi senzatia de satietate.

-cartofi dulci: sunt considerati super alimente si pot fi serviti dulci sau sarati. Bogati in vitamina A, B6 si C, nu contin decat jumatate din caloriile cartofilor obisnuiti, pe care ii poti astfel substitui in retetele tale pentru diete de slabit.

-seminte de in: nu ar trebui sa lipsesca dintr-un regim de slabit datorita proprietatilor digestive. Ele contin o cantitate mare de omega 3, acizi grasi esentiali care ajuta organismul sa arda calorii, accelerand descompunerea grasimilor.

Share Button

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *