5 avantaje pe care le obtii ca speaker in conferinte - marii vorbitori le cunosc deja - Woman2woman.ro

5 avantaje pe care le obtii ca speaker in conferinte – marii vorbitori le cunosc deja

By on June 13, 2016
Share Button

Sa vorbesti in cadrul conferintelor reprezinta o extraordinara oportunitate de a-ti face PR tie sau companiei, dar si o excelenta ocazie de a-ti invinge temerile si de a deveni un bun comunicator. Cei mai cunoscuti si mai apreciati speakeri cunosc avantajele participarii ca vorbitori la evenimente si nu rateaza ocazia de a se promova si pozitiona prin intermediul acestora. Tu stii care sunt principalele avantaje pe care marii vorbitori le cunosc si le apreciaza?

De ce sa fii speaker in cadrul conferintelor –  5 avantaje pe care marii vorbitori le cunosc deja

Speakeri-2

De ce sa fii speaker in cadrul conferintelor – 5 avantaje pe care marii vorbitori le cunosc

1. Brandul personal – consolidare si promovare

Cu siguranta cunosti si apreciezi cel putin o persoana pe care ai urmarit-o in timpul unui discurs pe care l-a sustinut. Si cu siguranta te-ai gandit ca o astfel de persoana este indreptatita sa le vorbeasca celor din public deoarece e o extrem de cunoscuta, apreciata, un specialist si un speaker talentat.

Iti amintesti o situatie in care ai gandit astfel despre un vorbitor? Ei bine, afla ca nu ne nastem cu darul de a vorbi in public, nu exista mari vorbitori care sa nu fi cunoscut teama de a vorbi in fata oamenilor si omul pe care l-ai vazut, l-ai apreciat si l-ai considerat indreptatit sa ofere sfaturi si sa vorbeasca in fata publicului este un “produs” a carui imagine si pozitionare au fost promovate pana cand perceptia publicului a ajuns sa fie identica ori apropiata cu imaginea construita acestui produs.

E vorba despre brandul personal, care se poate construi in timp, asemenea unui brand produs. In cazul persoanelor, insa, este importanta interactiunea cu publicul prin intermediul discursurilor. Aceasta este una dintre modalitatile prin care imaginea construita este transferata publicului direct (din sala) sau indirect (care vizualizeaza discurul inregistrat).

In cazul promovarii brandului personal prin prticiparea ca speaker, tu decizi care e imaginea pe care doresti sa o promovezi si care e mesajul pe care il transmiti. In fata publicului poti fi exact asa cum iti doresti, poti promova imaginea pe care doresti sa o aiba ceilalti despre tine.

Asadar, consolidarea si promovarea brandului personal reprezinta primul avantaj al participarii ca speaker la evenimente.

2. Tu reprezinti autoritatea – consolidarea pozitiei de expert

Participarea ca speaker in cadrul conferintelor te valideaza ca specialist, ca autoritate intr-un anumit domeniu. Oamenii tind sa ii perceapa ca fiind specialisti, autoritati in domeniu pe cei care participa in postura de speakeri la evenimente. Pana la urma, de ce ar fi indreptatit un om sa le vorbeasca celorlalti de pe o scena, daca nu este expert? Chiar si un speaker care nu are un discurs impresionant va fi perceput ca un specialist, un specialist mai putin talentat la public speaking, insa un specialist pe domeniul sau nisa lui.

Participarea la cat mai multe evenimente in stransa legatura cu business-ul tau va consolida pozitia ta de expert. Si cu cat participi la mai multe astfel de evenimente si cu cat promovezi mai intens acest fapt, cu atat se va consolida mai repede aceasta pozitie.

Acest avantaj este exploatat din plin de proprietarii de afaceri sau de reprezentantii companiilor pe care ii reprezinta.

3. Motiv de promovare catre publicul pe care il ai deja

Participarea ca speaker nu e de ajuns. Promovarea ante si post-eveniment sunt esentiale. Asigura-te ca participarea ta la evenimente nu ramane necunoscuta pentru publicul pe care il ai deja.

Pe langa promovarea pe care organizatorii o fac evenimentului si speakerilor catre propriul public, obtine mai multa vizibilitate a pozitionarii tale ca specialist si autoritate promovand chiar tu participarile si discursurile sustinute.

Spune-le partenerilor tai despre asta, invita-ti angajatii sa te sustina, sa te urmareasca si sa invete din ceea ce le comunici, share-uieste cu prietenii sau colaboratorii tai materialele video si pozele si, chiar mai important decat atat, nu uita sa treci toate aceste participari in portofoliul sau in CV-ul tau.

Participarea ca speaker este importanta, insa, asa cum spuneam deja, cu cat promovarea este mai intensa si mai multa lume afla de tine si cunosc prin intermediul discursului, cu atat consolidarea se va face mai rapid si va fi mai trainica.

Cere inregistrarea discursului tau, daca organizatorii filmeaza evenimentul, fa rost de fotografii si posteaza-le pe blog si pe conturile proprii sau ale companiei pe care ai reprezentat-o (youtube, facebook, g+ etc) astfel incat cei catre care te promovezi sa afle despre invitatiile si participarile tale sau ale companiei.

De asemenea, cere-le organizatorilor link-uri catre aparitiile in presa ale evenimentului la care participi, mai ales daca numele tau este specificat in aceste materiale. Apoi, posteaza-le in sectiunea “aparitii in presa” de pe blogul ori site-ul tau, pe conturile de pe retelele sociale. Le poti promova si prin realizarea unui newsletter dedicat evenimentului la care ai participat si trimis catre partererii si colaboratorii tai.

Participarea ca speaker si specialist in cadrul evenimentelor reprezinta motive de lauda, care pot contribui serios la pozitionarea si promovarea ta. Deci anunta-ti prietenii, colegii, partenerii, colaboratorii si pe toti cei care crezi ca trebuie sa afle si sa te perceapa ca autoritate in domeniu.

4. Interactiunea cu publicul, doua sanse

Sustinerea unor discursuri in cadrul conferintelor reprezinta, pe de o parte, cel mai eficient exercitiu prin care sa iti testezi aptitudinile oratorice si eficienta transmiterii mesajului tau, insa primesti, de asemenea, feedback-ul publicului cu privire la ceea ce esti si ceea ce transmiti.

De ce sa fii speaker in cadrul conferintelor - 5 avantaje pe care marii vorbitori le cunosc

De ce sa fii speaker in cadrul conferintelor – 5 avantaje pe care marii vorbitori le cunosc

E nevoie de curaj sa ai succes

Poate fi destul de incomod sa te expui si sa le vorbesti zecilor de oameni care te privesc. Dar afla ca nimanui nu i-a fost usor la inceput. Cei mai buni prihologi si speakeri stiu ca teama dispare doar prin exercitiu, ca nimeni nu s-a nascut vorbitor de exceptie si ca in orice moment al vietii poti sa incepi sa muncesti la asta si sa devii un orator de exceptie.

Vorbitul in public te ajuta din doua motive: sa treci peste aceasta teama, daca o ai, dar te va ajuta si sa iti cizelezi mesajul, sa devii un comunicator mai bun, un speaker mai bun.

5. Conexiunile se transforma in oportunitati  

Email-uri, nume, contacte, prietenii ori simple strangerile de mana, toate iti pot fi de ajutor pentru construirea unor relatii si pentru crearea unor oportunitati de afaceri.

Insa nu trebuie sa te astepti ca totul sa se intample din prima. Conexiunile cer cer follow-up. E nevoie de timp si efort pentru crearea unei relatii de afaceri, de cunoastere reciproca, analiza si castigarea increderii.

Asadar, pastreaza legatura cu cei pe care ii cunosti cu astfel de ocazii, tine-i la curent cu proiectele tale, arata-le ca ii poti ajuta si, in timp, ii vei putea transforma in clienti sau parteneri de afaceri.

Afla care sunt modalitatile prin care te poti promova eficient in cadrul conferintelor si care sunt avantajele pe care poti sa le obtii.

Descarca acest ghid Gratuit in format PDF si citeste cele mai bune sfaturi care te vor ajuta sa devii mai vizibil si mai eficient.

Ghidul “Cum te promovezi eficient  in cadrul CONFERINTELOR ” iti prezinta cat se poate de simplu cum alegi tipul de promovare potrivit pentru obiectivele tale si ce trebuie sa faci pentru a-ti maximiza rezultatele.

Descarca Gratuit
Ghidul de promovare eficienta in cadrul CONFERINTELOR de mai jos:

Numele

Adresa de email

Telefon

Am citit, am inteles si sunt de acord cu Termenii si conditiile de utilizare. Sunt de acord ca datele mele, inscrise in acest formular, sa fie prelucrate in scopuri de marketing si publicitate, conform cerintelor Legii nr. 677/2001, Legii nr. 506/2004 si GDPR (2016/679).

Share Button

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *