6 perspective despre eficientizare campaniilor

Scris de: la data: November 2, 2017
Share Button

PR2Advertising.ro a organizat pe 19 octombrie 2017 a III-a editie a conferintei “Targetare si campanii eficiente”. Evenimentul a reunit o serie de specialisti in advertising si peste 100 de persoane au fost prezente in public, pentru a urmari prezentarile vorbitorilor invitati. Daca nu ai participat la eveniment sau vrei sa revezi speakerii invitati, gasesti mai jos inregistrarile video ale discursurilor. De asemenea, vei gasi si prezentarile in format .pdf.

Petrisor Obae, Paginademedia.ro

“Vorbeste pe limba lor”

Petrisor a analizat cadru cu cadru unele dintre reclamele prezentate in cadrul conferintei “Targetare si campanii eficiente” si a subliniat o serie de erori facute de producatorii de reclame.

Cel mai des intalnite greseli, vizibile in spoturile publicitare, din punctul sau de vedere, sunt urmatoarele:

– cele cu trimiteri sexuale, cu mesaje explicite indiferent de ora, nu-si au rostul. Unele explicatii ar trebuie sa ramana in cabinetele medicale, iar cand sexul se duce in grobianism, automat merge in extrema cealalta si nu mai vinde, e de parere, Petrisor.
– reclame ce contin mesaje scrise prost sau actorii din reclame nu se regasesc cu personajul pe care il interpreteaza
– reclame care nu rezoneaza cu consumatorul
– au o adresare incorecta sau sunt lipsite de autenticitate
– reclame care mimeaza fericire maxima

In schimb, reclamele emotionale, cu mesaje profunde, bine realizate, intotdeauna vor fi pe placul publicului telespectator, crescand implicit audienta posturilor care le transmit. “O reclama buna stie cum sa rezoneze cu consumatorul”, a adaugat Petrisor.

O reclama nu poate fi pe gustul tuturor, ea este bine realizata daca va avea impact doar supra unui anumit public, poate fi pe placul publicului tanar, dar nu pe al celui de varsta a doua. Reclamele, cu mesaje usor de retinut, autentice, fac o multime de vizualizari si raman in folclor, a spus Petrisor Obae, in incheierea discursului din cadrul Conferintei “Targetare si campanii eficiente” din 19 octombrie, organizata de PR2Advertising.ro.

Afla mai multe in materialul video de mai jos

Adelina Oprea, Champaigns

“Campanii eficiente pe facebook”

Cum faci ca o campanie sa fie cat mai eficienta pe facebook?
Pentru a ajunge la astfel de performante, Adelina Oprea recomanda urmatorii pasi:

  1. Fixarea obiectivului

Primul pas pe care trebuie sa-l urmezi in acest sens, spune invitata conferintei, este fixarea obiectivului. Orice proiect de campanie trebuie sa aiba un obiectiv bine stabilit.

  1. Cui vinzi produsul?

A doua intrebare pe care trebuie sa ti-o adresezi, in momentul in care incepi promovarea unor campanii pe facebook, este cui vinzi produsul respectiv. Mai exact, carei categorii de clienti te adresezi.

  1. Verifica audientele

Campaniile cele mai eficiente sunt cele in care audienta e cea mai relevanta, a adaugat specialistul in marketing.

  1. Campanii cu audienta noua

Nevoile si preferintele clientilor tai vor fi prioritare. Este important sa detii cat mai multe informatii despre potentialii clineti si magazinele spre care ei se indreapta.

  1. Cum arata aplicatia pe mobilul tau?

Tu trebuie sa fii prima persoana care testeaza si probeaza aplicatia de pe mobilul propriu, pentru a vedea cum merge si ce imbunatatiri ii mai trebuie. Explicatia e simpla: vanzarile cele mai mari vin de pe mobil.

Afla mai multe in materialul video de mai jos

Prezentarea Adelinei Oprea o gasesti aici

Radu Ciofu, SEOmark.ro

“Cum creezi un site care vinde”

Un WEBSITE este o excelenta modalitate de a VINDE mai mult si mai des clientilor tai!

Un WEBSITE profesionist este cea mai eficienta modalitate de PROMOVARE.

Un WEBSITE te face prezent pe piata. Te aduce aproape de CLIENTII care au nevoie de produsele tale.

Dar cum arata un WEBSITE care VINDE?

Este Responsive – Adica optimizat pentru Mobil In primul rand, un WEBSITE trebuie sa fie adaptabil pe orice dispozitiv. In ziua de azi, peste 40 – 50% din traficul unui site este facut de pe mobil iar procentul e in continua crestere.

Site-ul este SEO Friendly – Adica este Optimizat pentru Google sau alte motoare de cautare

Site-ul are un design modern, CURAT si adaptat standardelor User Experience / UX Friendly

Site-ul NU contine animatii flash

Site-ul colecteaza lead-uri (date de contact ale unor potentiali clienti)

Site-ul masoara eficienta campaniilor de promovare

Site-ul tine cont de cele mai importante cautari ale potentialilor clienti

Afla mai multe in materialul video de mai jos

Citeste ghidul analizat de Radu Ciofu in cadrul prezentarii aici

Simona Mincu, pastel

“Ai paria toti banii pe un singur consumator?”

Experientele unu la unu cu consumatorul direct sunt cele in care Simona isi pune toata increderea.

Toti suntem restransi la buget, dar ce-ar fi daca ai investi toti banii intr-un singur client, daca ai incerca ceva mai creativ si ai investi in targetare, ne indeamna Simona Mincu. Putini sunt cei care ar avea curajul sa riste. Insa, adauga specialistul in PR, campaniile care au investit totul intr-un singur consumator s-au dovedit a avea succes garantat pe plan international.

Exista nenumarate campanii targetate pe un singur client, la nivel international, cu povesti reale despre persoane, care in final au devenit clientul numarul unu.

Astfel, cu ajutorul unui continut relevant, real, uman ii poti creea o experienta deosebita clientului, pe care sa o asocieze cu un anumit produs, pe care tu l-ai lansat.

Simona a propus publicului un exercitiu menit sa ne scoata din zona de confort si pentru a vedea ce emotii poate aduce acesta.

In cadrul acestui exercitiu, trebuie sa parcurgi urmatorii pasi:

  • Brand
  • Target
  • Mesaj
  • Relatie

-Vei incepe campania prin a lua brand-ul respectiv, pe care il vei atribui unei persoane apropiate.
-Apoi te vei indrepta catre target sau acea persoana pentru a vedea cui te adresezi.
-Urmatorul pas este stabilirea relatiei sau cum vrei sa te pozitionezi in relatia cu produsul tau.
-In final vei crea o experienta pentru el.

Cu ajutorul acestor exercitii vei testa daca poti avea sau nu succes cu campaniile de PR care creeaza povesti.

Afla mai multe in materialul video de mai jos

Prezentarea Simonei Mincu o gasesti aici

Mihaela Corbeanu, blogger

“Online marketing cu buget redus”

Daca vrei sa investesti intr-o campanie organica, spune Mihaela, trebuie sa ai in vedere cinci intrebari:

  1. Cine esti? Ce produse vinzi si de ce.
  2. Cine este publicul? Trebuie sa stii cui doresti sa vinzi, sa afli cine este publicul tau, pentru a reusi sa te apropii cat mai mult de el.
  3. Ce face adversarul tau? Pentru a vedea cum te pozitionezi in raport cu acesta.
  4. Cum ajunge publicul la tine? Trebuie sa ii oferi un punct de intalnire.
  5. E bine sau e rau ceea ce faci? Trebuie sa masori sa vezi care a fost impactul asupra business-ului tau.

In marketing este important sa testezi ideile pentru ca ”marketingul e despre idei si oameni si despre oameni cu idei”.

Afla mai multe in materialul video de mai jos

Vezi prezentarea Mihaelei Corbeanu aici

Ioana Lintoiu, AI PR!

“Externalizarea continutului de marketing”

De ce avem nevoie de blog?

Rolul blogului in SEO

De ce ii plac blogurile lui Google?

Cat de des trebuie sa postez?

Cum aleg temele de impact?

Cine este bine sa ne scrie articolele de blog?

Afla mai multe in materialul video de mai jos

Citeste aici prezentarea Ioanei Lintoiu.

Sponsor principal: Carrefour Romania

Sponsori secundari: SEOmark.ro si Invox.ro

Partener media principal: Comunicatdepresa.ro

Parteneri media secundari: 9am, Acasa.ro, Business24, LivePR, Romania Libera, Woman2Woman.ro, Ziare.com

Bloguri partenere: Andranistor.ro si PRcafe.ro

Share Button

Ti-a placut acest articol? Da-i un vot si posteaza un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *