Cine sunt speakerii conferintei „Targetare si campanii eficiente”, din 19 octombrie - Woman2woman.ro

Cine sunt speakerii conferintei „Targetare si campanii eficiente”, din 19 octombrie

By on October 17, 2017
Share Button

Sase profesionisti din mai multe domenii vor discuta despre ce inseamna campanii eficiente pentru mai multe canale de promovare, cum iti gestionezi bugetul, cum targetezi corect o audienta si cum te adresezi publicului tau.

Simona Mincu, pastel

Simona Mincu este Head of PR @pastel, agentie de comunicare integrata, specializata in crearea de experiente de brand. Cu peste 6 ani experienta ca om de comunicare, stiind exact unde vrea sa ajunga inca dinainte de a urma Facultatea de Comunicare si Relatii Publicii, SNSPA, a trecut prin fiecare etapa a domeniului, invatand ca totul se cladeste si cu bune, si cu rele.

Experienta acumulata in dezvoltarea campaniilor de comunicare pentru clienti din zone diametral opuse, de la FMCG, Pharma, Retail, pana la IT&C sau campanii de Public Affaires, Simona incearca prin tot ceea ce dezvolta sa faca din PR nu doar o componenta a intregului mix dintr-o campanie, ci sa imbine prin comunicare toate celelalte componente.

Simona crede in campaniile care au puterea sa transforme un mesaj intr-o poveste, insa in una cu un insight foarte real si ownable pentru brand, intr-o experienta croita pe target. Tocmai de aceea, campaniile de PR in care s-a implicat au primit si recunoastere in competitiile din industrie.

Participarea la conferintele organizate de PR2Advertising.ro este gratuita. Grabeste-te si tu sa te inscrii, locurile sunt limitate. Inscrie-te aici!

Ioana Lintoiu, Content Consulting si AI PR! Consulting

Ioana Lintoiu (Managing Partner Content Consulting si AI PR! Consulting ) si-a inceput cariera in televiziune in urma cu 17 ani, alegand dupa aproape 10 de experienta de media sa isi deschida propriile companii de PR si creare de continut online si offline.

Ioana Lintoiu s-a implicat atat in zona de business si evenimente, cat si in managementul mai multor companii media, detinand pozitii de management in zona de Comunicare si Marketing la postul de televiziune The Money Channel,  Ballrooms by Bamboo, grupul Marshal sau Trustul de presa Econmistul, publicatia online Business Avenue.

In prezent detine un portofoliu variat, de la artisti, persoane publice, companii si asociatii non guvernamentale, in centrul atentiei fiind relatiile publice, brandingul personal, continutul si promovarea online.

Mihaela Corbeanu, blogger

Digital marketer la birou si blogger in timpul liber, Mihaela are experienta in social media si online marketing atat in B2B, cat si in B2C. De la start up la editura, de la agentie la corporatie, Mihaela creeaza strategii de continut, implementeaza campanii de promovare si optimizeaza prezenta online a brandurilor pentru care lucreaza.

Provocarea ei zilnica? Gaseste cuvinte pentru ganduri!

« Cred ca marketingul e despre idei si oameni si despre oameni cu idei. Cu sau fara buget, cu sau fara o retea de conexiuni in industrie, ideile mari strapung peisajul aglomerat si raman in mintea publicului care conteaza. »

Participarea la conferintele organizate de PR2Advertising.ro este gratuita. Grabeste-te si tu sa te inscrii, locurile sunt limitate. Inscrie-te aici!

Radu Ciofu, SEOmark.ro

Radu Ciofu este Cofondator SEOmark.ro, societate specializata in furnizarea de servicii si cursuri pentru marketing online. Este de profesie economist, motiv pentru care promoveaza un marketing online bazat strict pe indicatori de profitabilitate si eficienta

“Domeniul digital a evoluat extrem de mult in anii trecuti si sunt convins ca evolutia nu se va opri aici. Cred ca peste 10 ani internetul si promovarea pe internet se va face in moduri pe care astazi nici nu ni le imaginam. Din acest motiv SEOmark.ro isi propune sa ofere cele mai noi si eficiente modalitati de promovare online.”

Petrisor Obae, Paginademedia.ro

Petrisor Obae, fondatorul site-ului Paginademedia.ro, este un jurnalist cu o vasta experienta in media. El activeaza in presa de la inceputul anilor 90 si a detinut pozitiile de editor al fluxului Media&Advertising (Mediafax), redactor media Capital si Capital Top 300, sef departament media Evenimentul zilei.

In octombrie 2008 a pornit proiectul Paginademedia.ro.

Participarea la conferintele organizate de PR2Advertising.ro este gratuita. Grabeste-te si tu sa te inscrii, locurile sunt limitate. Inscrie-te aici!

Adelina Oprea, Champaigns

Adelina Oprea este de profesie inginer, insa a ajuns sa lucreze in marketing imediat dupa terminarea facultatii. Adelina are o experienta de 6 ani ca marketing manager iar zona de fashion este una dintre preferatele ei. In toata aceasta perioada a coordonat departamentele de marketing ale unor shop-uri online de fashion, cu focus pe marketing performance.

In acest an a debutat si ca antreprenor, dedicandu-se exclusiv agentiei proprii, Champaigns, agentie specializata pe magazinele online de fashion si lifestyle. Punctul forte al Champaigns in reprezinta campaniile de facebook ads.

Sponsor principal: Carrefour Romania

Sponsori secundari: SEOmark.ro si Invox.ro

Partener media principal: Comunicatdepresa.ro

Parteneri media secundari: 9am, acasa.ro, business24, LivePR, Romania Libera, Woman2Woman.ro, Ziare.com

Bloguri partenere: Andranistor.ro si PRcafe.ro

Share Button

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Woman2woman.ro