3 mancaruri considerate sanatoase, care te ingrasa - Woman2woman.ro

3 mancaruri considerate sanatoase, care te ingrasa

By on September 28, 2017
Share Button

Trendul ultimilor ani in materie de alimentatie il reprezinta regimurile sanatoase, bazate pe elemente naturale, precum fructe, legume si cereale. In goana dupa diete sanatoase, insa, unele alimente clasificate ca sanatoase ne lasa fara nutrienti ori chiar ne ingrasa. Iar scopul alimentatiei sanatoase este sa ne furnizeze elemente de care corpul nostru are nevoie si care sa ne ajute sa ne pastram energia, sanatatea si greutatea. Iata care sunt 3 dintre elementele asa-zise sanatoase, despre care ar trebui sa stim mai multe.

3 mancaruri considerate sanatoase, care te ingrasa

3 mancaruri considerate sanatoase, care te ingrasa

1. Energy bar-ul sau batoanele energizante

Batoanele energizante sunt menite sa inlocuiasca o masa ori sa fie consumate atunci cand iti e foame, insa nu ai cum sa mananci mancare gatita. Chiar daca sunt prezentate ca fiind foarte sanatoase si pline de vitamine, acestea mai contin si ingrediente mai putin sanatoase si care ne pot ingrasa. Printre acestea sunt faina, siropul de glucoza sau zaharul, ciocolata sau alte astfel de elemente mai putin nutritive.

Si iata cum micile batoane aduc nu doar elemente nutrivite corpului nostru, ci si zahar sub diferite forme. Pe langa portia de sanatate, acestea contin si elemente pe care nu ai vrea sa le consumi daca esti la dieta.

Pont: Verifica continutul batoanelor si alege-le pe cele care contin ingrediente naturale. Fii atenta si la numarul de calorii. Un baton mic poate nu iti potoleste foamea si vei si nevoita sa apelezi si la al doilea sau al treilea. Asa ai putea sa aduci prea multe calorii corpului tau, fapt care va duce al ingrasare.

2. Smoothie-urile

Cosumul de smoothie reprezinta deja o moda. Aproape niciun nutritionist la moda nu a omis sa il recomande ca fiind extrem de sanatos si potrivit pentru diete. Totusi, chiar daca smothie-ul reprezinta fructe, deci, teoretic, sanatate, mai inseamna si fructoza in cantitati destul de mari. Asta in functie de numarul de smoothie-uri pe care le consumi.

Ceea ce mai trebuie avut in vedere este si faptul ca printr-o astfel de prelucrare a fructelor, se pierde partea de fibre, care ajuta la digestie si confera satietate.

Pont: Nu face abuz de smoothie-uri. Mai bine opteaza pentru a consuma fructe intregi, care iti vor aduce toate elementele pe care acestea le pot oferi corpului tau.

3. Produsele sarace in grasimi

Produsele sarace in grasimi nu sunt neaparat gresit alese pentru diete. problema apare atunci cand sunt consumate in exces, tocmai pentru ca sunt considerate ca fiind bune pentru diete si pentru slabit. Sigur ca in anumite cantitati, aproape orice aliment sanatos poate fi introdus in dieta, insa in anumite cantitati.

Excesul, inclusiv cel al alimentelor sarace in grasimi, va duce la ingrasare. Asta deoarece una e sa consumi 100 de grame de branza cu 2% grasimi si alta e sa consumi 1000 de grame, adica un kilogram. Cu cat creste cantitatea de aliment consumata, cu atat creste si cantitatea de grasime.

Pont: Verifica procentul de grasime, fa un calcul atunci cand iti stabilesti cantitatea si asigura-te ca grasimea finala nu iti va strica dieta. De asemenea, uita-te si la celelalte ingrediente pe care le cont produsele din dieta ta, pentru a fi sigura ca sunt potrivite.

Share Button

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Woman2woman.ro