Afla cum sa obtii simplu si eficient baze de date si potentiali clienti

Scris de: la data: May 29, 2017
Share Button

Bazele de date sunt FOARTE importante pentru orice business online sau offline.
Daca ai un newsletter bun, poti sa iti apropii clientii. Daca le place ce primesc de la tine vor intra la tine pe site si te vor cunoaste. Te vor constientiza! Atunci cand vor avea nevoie de produse ca cel pe care il vinzi, se vor gandi “A… ii stiu pe cei care imi trimit email. Sa vad ce pret au pentru x produs“. Si daca ai un pret bun, atunci vei avea un client.

Da, un newsletter bine realizat poate face toate aceste lucruri. Insa nu va avea efect fara o baza de date.

Cum iti creezi o baza de date rapid si eficient

  • Ofera un ghid gratuit celor care se aboneaza

Nu te costa prea mult sa creezi un ghid interesant pentru cei care iti viziteaza site-ul si pe ei nu ii costa nimic sa il descarce. Tocmai de aceea sansele ca baza ta de date sa creasca se maresc considerabil. In plus, te vei asigura ca cei care se inregistreaza sunt interesati de domeniul si produsele tale. Important este sa faci legatura clara intre informatia pe care ghidul o contine si produsele ori serviciile tale.

De exemplu, daca ai un magazin de haine, poti scrie un ghid despre tendinte in moda, in care sa inserezi produse pe care le vinzi in magazinul tau. Pe de o parte le oferi cititorilor tai informatii valoroase, in special celor interesati de moda si, pe de alta parte, iti promovezi si produsele.

Indiferent de domeniul in care activeaza firma ta, poate fi gasita o tema interesanta pentru clientii si potentialii tai clienti. E nevoie doar sa iti cunosti produsele si serviciile si… sa ai imaginatie. O alta varianta ar fi sa apelezi la redactori specializati pentru a te ajuta cu acest proiect, pentru gasirea celui mai atractiv subiect si redactarea ghidului. E o investitie care merita si nici nu costa foarte mult.

  • Ce faci DACA nu ai un trafic mare?

Un raspuns este promovarea pe Facebook

Cand nu ai un trafic relevant sau suficient pentru a strange o baza de date, promoveaza ghidul pe Facebook. E nevoie sa targetezi foarte bine reclamele si sa concepi corect mesajul, astfel incat sa obtii abonatii de care ai nevoie.

In acest caz, persoanele interesate de ghid vor fi redirectionate pe site-ul tau, pentru a descarca de acolo ghidul promovat.

Poti incerca chiar tu sa faci o campanie pe facebook, daca nu dispui de un buget suficient. Insa, in cazul in care vezi ca nu obtii rezultate, nu mai arunca banii, ci opteaza pentru o firma specializata care sa te ajute.

Alt raspuns sunt site-urile care ofera proiecte de strangere de lead-uri

Principiul este acelasi, doar ca e vorba despre un alt canal: site-uri de continut. Astfel, ghidul va fi promovat catre baza de date a site-urilor partenere si tu vei primi garantia unui numar de lead-uri (persoane care interactineaza cu reclama si descarca ghidul), fara sa te mai preocupi tu de tot ceea ce implica un astfel de proiect.

Astfel, site-ul partener se poate ocupa atat de realizarea ghidului, cat si de realizarea materialelor de promovare (bannere, insert newsletter) pentru campania in urma carei tu vei obtine lead-urile garantate.

Acum stii care sunt cele mai simple modalitati de strangere de lead-uri, creeaza-ti baza de date si incepe sa trimiti newslettere pentru a mentine si a activa potentialii clienti.

Share Button

Ti-a placut acest articol? Da-i un vot si posteaza un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *