Silueta: 8 metode de ardere a grasimilor, fara sa mergi la sala de sport - Woman2woman.ro

Silueta: 8 metode de ardere a grasimilor, fara sa mergi la sala de sport

By on April 6, 2017
Share Button

Un regim potrivit fiecareia si exercitii fizice practicate in mod regulat sunt cele mai eficiente metode de a lupta impotriva tesutului adipos in exces. Dar exista si alte metode ca te pot ajuta sa iti atingi obiectivul de a-ti pastra silueta.

Din pacate, oricate intentii bune am avea, nu intotdeauna timpul ne permite sa ajungem la o sala de sport. Sau, nu ajungem in mod regulat pentru a obtine rezultate. Multitudinea de taskuri zilnice, stresul, oboseala, devin obstacole care nu ne permit sa facem suficiente exercitii fizice. In acest caz, avem nevoie de alte activitati care sa ne ajute sa ardem calorii, fara un antrenor sau aparatura sportiva. Ce putem face in fiecare zi pentru a ne mentine in forma, fara a merge la sala?

tipuri de sport / Silueta: 8 metode de ardere a grasimilor, fara sa mergi la sala de sport

1. Urca si coboara scarile

De obicei evitam scarile, preferand sa luam liftul. Ar trebui sa schimbi acest obicei si sa urci sau cobori pe scari ori de cate ori ai ocazia, pentru ca a fost demonstrat ca aceasta activitate ne ajuta sa ardem o cantitate importanta de calorii.

Daca vei adopta acest obicei, vei creste consumul energetic al organismului, reusind sa iti tonifici fesele, picioarele si abdomenul. Iar daca vei face asta in medie 10 minute pe zi, poti obtine rezultate remarcabile in scurt timp.

 2. Danseaza

Aceasta este cea mai simpla si eficienta metoda de a slabi fara efort, doar practicand o activitate placuta. Dansand, poti pierde chiar 700 de calorii intr-o ora, in functie de ritmul fiecaruia. In plus, dansul alunga stresul, activeaza metabolismul si este eficient daca vrei sa iti tonifici abdomenul, picioarele si fesele.

 3. Dormi suficient

Pare incredibil, dar un gest atat de simplu are legatura directa cu capacitatea corpului de a elimina excesul de grasime.

Personele care dorm mai putin de 5-6 ore au tendinta de a acumula kilograme in plus si vor avea dificultati atunci cand isi propun sa slabeasca, chiar daca fac eforturi mari. Pentru a te asigura ca ai un somn de calitate, trebuie sa eviti utilizarea ecranelor luminoase, mesele copioase si bauturile energizante, seara.

 4. Plimbare

O mica plimbare in jurul locuintei sau intr-un parc din apropiere te ajuta sa arzi de trei ori mai multe calorii decat atunci cand stai jos.

Daca alegi sa mergi intr-un ritm accelerat, metabolismul se va activa si va incepe sa arda calorii. Plimbarile sunt eficiente mai ales dupa masa, ajutand la digerarea corespunzatoare a alimentelor.

Daca alegi scarile in locul liftului poti arde calorii si scapa de grasime, chiar fara sa iti dai seama. La fel se intampla si in timp ce faci curatenie.

5. Curatenie

Toate activitatile menagere te ajuta sa arzi calorii, fara a mai fi necesar sa faci exercitii. Cele care iti pun in miscare tot corpul sunt: datul cu aspiratorul, spalatul vaselor, spalarea parchetului sau a gresiei. Chiar daca nu iti fac neaparat placere, aceste activitati nu sunt atat de epuizante precum un antrenament la sala de sport.

6. Sari coarda

Aceasta este o modalitate placuta de a-ti aminti de copilarie, dar si de a arde o cantitate importanta de grasimi. Intre 50 si 100 de sarituri te ajuta sa arzi in jur de 100 de calorii. Pentru rezultate mai bune, poti face sariturile deplasandu-te.

7. Bea apa cu lamaie pe stomacul gol

Multe persoane obisnuiesc sa consume apa calduta cu lamaie pe nemancate, pentru a ameliora diverse afectiuni.

Aceasta bautura accelereaza ritmul metabolismului, care va arde calorii pe tot parcursul zilei. In plus, va contribui la inbunatatirea sistemului imunitar si la eliminarea toxinelor din organism.

8. Controleaza caloriile ingerate

Nu este necesar sa devii obsedata si sa calculezi foarte riguros tot ce pui in farfurie de fiecare data, dar, in linii mari este bine sa stii cate calorii au alimentele, pentru a evita consumul excesiv.

S-a estimat ca o persoana are nevoie sa consume intre 2000 si 2500 de calorii zilnic, pentru o functionare in conditii optime a corpului. Mentinand acest ritm zilnic, nu vei acumula kilograme in plus, pe care vei fi nevoita sa le elimini apoi. 

Vrei sa incepi sa arzi grasimile din organism, pentru a scapa de cateva kilograme in plus? Pune in practica aceste sfaturi si vei vedea ca nu este obligatoriu sa mergi la sala pentru a-ti pastra silueta!

Share Button

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Woman2woman.ro