De ce avem nevoie de promovare prin advertoriale - Woman2woman.ro

De ce avem nevoie de promovare prin advertoriale

By on January 31, 2017
Share Button

Advertorialele sunt articolele publicitare, scrise cu scopul de a promova o companie, un produs sau o persoana. Acestea reprezinta, in principal, o reclama in format editorial (articol, interviu etc). Pentru ca multi utilizatori sunt refractari cand vine vorba de reclama, cele mai eficiente advertoriale sunt cele care ofera si continut relevant pentru cititor. Prin urmare, ofera-i utilizatorului ceea ce isi doreste: un continut valoros pentru el. Nu te focusa pe oferta de vanzare, ci pe un continut util.

Daca obisnuiesti deja sa oferi continut relevant cititorilor tai, iti va fi atat mai simplu sa concepi continut relevant pentru alte site-uri pe care alegi sa iti promovezi afacerea si produsele.

Cateva avantaje ale advertorialelor

Ai controlul complet asupra continutului care se publica

Obtii credibilitate in randul cititorilor site-ului unde se posteaza advertorialul

Cresti timpul pe care utilizatorul il acorda reclamei tale. Spre deosebire de bannere, advertorialele sunt luate in considerare intr-o mai mare masura si pot sa ajute la crearea unei relatii de apropiere intre brandul promovat si cititori

Advertorialul iti ofera mai mult spatiu pentru promovare si pentru comunicarea cu cititorii. De asemenea, timpul pe care utilizatorii il aloca unui advertorial este, in general, mai mare decat in cazul publicitatii traditionale

Si advertorialele pot contine call to action, pot atrage cititorii pe site-ul produsului promovat. Acest lucru se intampla, insa, dupa ce se obtine interesul si/sau increderea cititorului. Acestea cresc sansele de a primi vizite din partea lor, dar si de a cumpara, ulterior, produsele promovate. Tine minte, insa, ca vanzarea nu se face inainte ca cititorul sa capete incredere, sa inteleaga produsul ori sa existe nevoia. Insa advertorialele te ajuta sa ti-i apropii si, eventual, sa ii integrezi intr-o baza de date pe care sa o valorifici ulterior.

Utilizatorii care ajung pe site-ul tau dupa cititirea unor advertoriale sunt mai bine informati despre produsele tale si mai dispusi sa afle mai multe si chiar sa iti urmareasca ofertele ori sa cumpere.

Advertorialele ofera avantaje atat clientlor de publicitate, cat si cititorilor si publicatiilor. Pe de o parte, clientii de publicitate au parte de o modalitate buna de promovare, cititorii se informeaza prin intermediul advertorialelor iar publicatiile isi asigura un continut relevant.


Descarca GRATUIT Ghidul: Cum sa obtii rezultate mai bune din promovarea pe ziare si reviste online

Completeaza formularul de mai jos, pentru a primi ghidul gratuit!

Numele

Adresa de email

Telefon


De altfel, advertorialele ofera cititorilor informatia necesara pentru a putea lua decizii in cunostinta de cauza atunci cand doresc sa cumpere anumite produse. Pentru a pastra increderea cititorilor e nevoie ca advertorialele sa spuna adevarul despre produse. O singura data poti insela increderea potentialului client.

Iar un advertorial care nu prezinta adevarul cu scopul de a vinde afecteaza negativ atat clientul de publicitate (care va pierde potentialul client), dar si publicatia, care isi va pierde credibilitatea in fata propriilor cititori. Tocmai de aceea e nevoie ca advertorialele sa contina informatie relevanta, adevarata, folositoare cititorilor.

Un bun advertorial nu are doar continut interesant. Acesta livreaza mesajul intr-o maniera interesanta, care atrage, trezeste si mentine interesul cititorului. Acestea sunt caracteristici pe care publicitatea traditionala nu le poate avea. Astfel, advertorialele pot fi transformate intr-o unealta puternica de advertising.

Cateva utilizari ale advertorialelor

Produsul sau business-ul este nou pe piata

Atunci cand ai un produs nou sau oferi servicii mai putin intalnite, e nevoie de o educare a potentialilor clienti. Acest lucru se poate realiza prin intermediul advertorialelor care vor explica detaliile tehnice ale produsului, dar si avantaje ale utilizarii acestuia. E nevoie ca cititorul sa inteleaga cum poate folosi produsul si cum ii poate usura acesta viata sau activitatea.

Vrei mai multa vizibilitate

Expunerea poate fi mai mare in cazul advertorialelor in special deoarece acestea pot fi share-uite. In plus, daca in cazul unui banner timpul de promovare este limitat (banner-ul va fi inlatrat de pe site cand expira perioada achizitionata), advertorialele raman pe site permanent. Astfel, acestea pot fi citite si la cativa ani dupa publicare.

Ai nevoie de link-uri pentru SEO

Poti obtine link-uri permanente in cadrul advertorialelor pe care le achizitionezi. Acestea te vor ajuta sa capeti relevanta mai mare pe anumite cuvinte cheie relevante pentru domeniul/business-ul tau.

Share Button

One Comment

  1. Claudiu

    February 2, 2017 at 1:11 pm


    Buna

    Este util acest articol, nici indoiala. Am o intrebare. Am cateva advertoriale in cateva reviste online pe nisa mea (cadouri de nunta si botez). Nu stiu in ce masura ma ajuta pentru ca vizite de pe acele site-uri nu am. Sunt site-uri, bune, nu dau nume aici din motive lesne de inteles. Sa inteleg ca acele linkuri din respectivele articole au relevanta doar din punct de vedere SEO?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Woman2woman.ro