Cartoon Network: Noi episoade „Fetitele Powerpuff” si o campanie pentru cresterea incedererii in sine a copiilor

Scris de: la data: January 20, 2017
Share Button

Cartoon Network aduce noi episoade din „Fetitele Powerpuff” si lanseaza campania „Un copil increzator schimba lumea mai usor!”. Campania va beneficia de sprijinul Irinei Petrea, psiholog, terapeut, autor si specialist in educatie parentala.

Cartoon Network anunta noi aventuri ale Fetitelor PowerPuff incepand cu 23 ianuarie. In noile episoade, Blossom, Bubbles si Buttercup, ajutate de creatorul lor, profesorul Utonium, salveaza lumea de fiecare data, in timp ce isi continua viata de fetite de varsta prescolara. Lansarea noilor episoade va fi sustinuta de campania „Un copil increzator schimba lumea mai usor”, demers ce urmareste sa incurajeze copiii sa isi descopere propriile calitati si aptitudini, care ii fac sa fie unici.

Campania isi propune, intr-un sens mai larg, sustinerea increderii in sine a copiilor prin recunoasterea si punerea in valoare a aptitudinilor practice, dar si a celor emotionale si sociale. Irina Petrea, psiholog, terapeut, autor si specialist in educatie parentala se va implica in campanie prin indrumarea parintilor in cultivarea increderii in sine a copiilor, ca premisa a dezvoltarii armonioase a acestora.

“Increderea in sine este un ingredient – cheie in dezvoltarea copilului. Fara aceasta, copiii se tem sa exploreze, sa descopere, sa experimenteze, sa invete, sa traiasca.  Increderea in sine le da insa curajul si energia cu care sa isi construiasca propria viata si chiar sa faca lumea un loc mai bun pentru noi toti”, a declarat Irina Petrea.

„Un copil increzator schimba lumea mai usor” pune la dispozitia copiilor aplicatia Powerpuff Yourself, precum si activitati creative si concursuri in scoli, prin care copiii isi pot identifica atribute specifice. Parintii vor acea acces la expertiza Irinei Petrea printr-o serie de recomandari practice si discutii disponibile pe pagina de Facebook Cartoon Network România.

Primul sezon al celei mai noi serii a avut premiera anul trecut si a inregistrat un succes rasunator in intreaga lume inca de la lansare, milioane de fani din intreaga lume interactionând cu acest brand pe multiple platforme.

Despre „Fetitele PowerPuff”

Una dintre cele mai longevive animatii Cartoon Network, seria originala „Fetitele Powerpuff” a fost creata de Craig McCracken si a avut lansarea in 1998. Animatia a castigat doua premii Emmy®, iar cele 78 de episoade au câstigat numeroase distinctii si nominalizari. Mai mult decât atât, serialul a dat nastere unui film de lung metraj realizat de Warner Bros. Pictures, in 2002.

Seria animata si-a lasat amprenta asupra culturii pop prin colaborari cu branduri de renume ca Moschino, Hot Topic in SUA, C&A Department Store sau BIZUU la nivel global. Totodata exista si un parteneriat la nivel international cu Spin Master prin care vor fi disponibile o varietate de produse de larg consum, iar, in curand, vor fi disponibile sase figurine diferite in meniurile McDonald’s Happy Meal. Ca parte a angajamentului global pentru educatie, Fetitele Powerpuff continua sa inspire noua generatie de copii cu episoade si programe speciale ca Google’s Made With Code GIF: The Powerpuff Girls sau programul derulat in parteneritat cu Scratch (MIT Media Lab).

Serialul „Fetitele Powerpuff” este produs in Studiourile Cartoon Network si il are pe Nick Jennings (“Sa-nceapa Aventura”, “SpongeBob Pantaloni Patrati”) producator executiv, iar co-producatorul executiv este Bob Boyle (“Wow! Wow! Wubbzy!“).

Noi episoade cu „Fetitele Powerpuff” pot fi urmarite la Cartoon Network din 23 ianuarie, de luni pana vineri, de la 15.45.

Share Button

Ti-a placut acest articol? Da-i un vot si posteaza un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *