Topul activitatilor sportive care te ajuta sa slabesti

Scris de: la data: March 28, 2016
Share Button

Ai nevoie sa scapi de cateva kilograme sau poate ai un IMC cam mare? Ti-am pregatit o lista a activitatilor sportive cele mai mari consumatoare de calorii. Esti pregatita? Afla care sunt cele mai eficiente activitati sportive care te ajuta sa slabesti!

Inot/Aqua gym

Topul activitatilor sportive care te ajuta sa slabesti / inot telegraph co uk

Foto: telegraph.co.uk / inot / Topul activitatilor sportive care te ajuta sa slabesti

Este sportul potrivit pentru oricine. Antrenamentele in apa nu traumatizeaza corpul, asa ca nu vei simti ca faci efort. Desi pare un sport bland, corpul tau va fi lucrat in intregime si iti vei contura silueta in mod armonios. Poti arde intre 600 si 700 de calorii pe ora.

Canotajul

Acesta este sportul care iti permite sa arzi in jur de 1000 de calorii intr-o ora. Daca nu ai mai practicat niciodata aceasta activitate, nu trebuie sa te gandesti ca nu vei reusi, pentru ca tehnica poate fi prinsa cu usurinta.

Ski alpin

Acest sport te ajuta sa pierzi in jur de 500 de calorii pe ora. Dezavantajul ar fi ca nu poate fi practicat decat in anumite perioade ale anului.

Tenis

Activitatea preferata de foarte multe persoane iti garanteaza ca vei arde 500 de calorii. Poate fi practicat in interior sau la exterior.

Squash

Poti consuma pana la 900 de calorii pe ora, jucandu-te cu o minge de cauciuc. Acest sport te ajuta sa transpiri bine si sa iti maresti rezistenta. La inceput, vei face sesiuni de 40 de minute, care iti vor fi de folos si vei mari ulterior durata sesiunilor.

Sportul necesita schimbari frecvente de ritm care ii pot obosi rapid pe cei care au probleme cu inima.

Saritul coarzii

Da! Aceasta activitate care poate tie ti se pare potrivita pentru fetite, este practicata in mod regulat in antrenamentele pentru box. Poti arde 800-900 de calorii pe ora, asa ca hai la treaba, pune-te pe sarit!

Box

Pune-ti manusile si loveste cat poti de tare sacul. Poti arde pana la 700 de calorii si te vei relaxa daca iti imaginezi ca lovesti o persoana care te-a suparat. Iti vei consolida musculatura bratelor si nu numai.

Alpinismul

Acesta este un sport practicat de putine persoane, dar reprezinta un antrenament complet. Iti lucreaza muschii bratelor si ai picioarelor, dar si abdomenul.

Intr-o ora de catarare, vei arde 700 de calorii. Sportul se desfasoara sub deviza echilibru si strategie, dar nu este recomandat celor care au probleme cu articulatiile sau sufera de vertij.

Ciclism

Daca nu aveti probleme cu articulatiile, acest sport este cel mai potrivit pentru cei care vor sa demareze o activitate sportiva. Poti arde intre 400 si 800 de calorii pe ora si iti vei lucra coapsele, fesierii si abdomenul.

Daca vei practica mersul pe bicicleta in mod regulat, iti vei imbunatati respiratia si activitatea cardiaca.

Mersul pe jos

In functie de rapiditatea cu care mergi sau alergi, poti arde intre 400 si 800 de calorii, avand posibilitatea de a-ti lucra intregul corp. Nu se recomanda efortul in cazul problemelor cardiace sau al celor cu articulatiile.

Este ideal pentru persoanele care nu reusesc sa scape de burta, chiar daca tin regim. Nu te costa nimic, ai nevoie doar de o pereche de pantofi de sport confortabili.

Share Button

Ti-a placut acest articol? Da-i un vot si posteaza un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *