Cum poti slabi cu doar 8 minute de sport

Scris de: la data: February 25, 2016
Share Button

Vrei sa slabesti dar nu iti place sa depui prea mult efort sau efectiv timpul nu iti permite? Stiai ca poti slabi facand sport doar 8 minute zilnic? Daca stii sa alegi bine exercitiile si apoi sa le dedici cateva minute in fiecare zi, poti arde calorii, poti sa accelerezi metabolismul si chiar sa slabesti. Cum trebuie sa procedezi?

Cum poti slabi cu doar 8 minute de sport

Iata raspunsul:

Inspira-te din metoda HIIT

HIIT (High Intensity Interval Training) este o metoda revolutionara de exercitii sportive, bazata pe sesiuni scurte, dar intense. Exercitiile se adreseaza persoanelor care vor sa isi contureze sau pastreze silueta, dar nu au foarte mult timp la dispozitie pentru sport.

sport video

8 minute pe zi pentru silueta perfecta

Datorita exercitiilor bine alese, care sunt in special de tip cardio, HIIT permite accelerarea metabolismului si arderea grasimilor pana la 24 de ore, chiar dupa primele 8 minute de exercitiu. Are multe avantaje, deoarece ne ajuta sa pierdem in greutate, sa ne conturam silueta, sa combatem celulita si sa reducem senzatia de foame care ne face sa apelam la gustari.

In plus, daca vei practica exercitiile acasa, nu vei fi nevoita sa platesti un abonament costisitor la sala de sport si nu vei fi nevoita sa iti stabilesti orarul zilnic pentru a ajunge la sala.

Alegerea corecta a exercitiilor

Daca vrei sa ai rezultate practicand sport doar 8 minute zilnic, exercitiile trebuie alese in asa fel incat sa te asiguri ca vei lucra cate un grup de muschi in fiecare zi. Poti face genuflexiuni, exercitii de box, sprinturi sau sarituri de coarda.

Exercitiile alese trebuie sa mareasca ritmul cardiac rapid. Acest efort brusc si intens obliga organismul sa apeleze la resursele stocate si apoi, pentru recuperare, caloriile vor fi arse pe durata intregii zile.

Cum stii ce exercitii poti face pentru a obtine rezultatele dorite? Te poti inspira de pe internet de aici:

Momentul potrivit pentru practicarea exercitiilor

Pentru ca cele 8 minute de exercitii zilnice sa fie eficiente, vei fi nevoita sa le faci dimineata devreme, inainte de a lua micul dejun. Exercitiile te vor trezi, iti vor da energie si vor actiona ca un inhibitor al poftei de mancare pe durata intregii zile. Daca crezi ca nu vei reusi sa le faci dimineata, poti alege orice alt moment al zilei, care crezi ca ti se potriveste, cu conditia sa le practici in fiecare zi.

Adaptarea stilului de viata

Daca vrei sa obtii rezultate din doar 8 minute de exercitii zilnice, va trebui sa iti schimbi un pic obiceiurile: analizeaza ce anume consumi si limiteaza numarul de calorii. Mizeaza pe fructe si legume, evita alimentele grase, prea sarate sau prea dulci. Nu uita de hidratare: consuma minim 2 litri de apa zilnic pentru a favoriza eliminarea apei din organism.

Uita de viata sedentara si asigura-te ca faci 10 000 de pasi zilnic. Pentru a te verifica iti va fi de folos un pedometru, pe care il poti cumpara separat sau il poti gasi disponibil ca aplicatie pentru telefonul mobil. Evident, mersul pe jos trebuie parcticat pe langa cele 8 minute de exercitii intense zilnice!

Share Button

Ti-a placut acest articol? Da-i un vot si posteaza un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *