(de recitit) Nu lasa pe maine ce poti face azi: lucruri care te vor ajuta sa faci o schimbare

Scris de: la data: January 15, 2016
Share Button

Ai vrea sa faci lucruri noi pentru a-ti schimba si imbunatati viata? Ei bine, iata niste vesti bune. Nu trebuie sa iti schimbi complet viata pentru a obtine asta, ci afla ca micile modificari in rutina ta vor produce un impact pozitiv, astfel incat vei fi mai fericita si mai productiva. Desi ar fi tentant sa incepi de maine, rezultatele extrordinare vor aparea numai daca iei atitudine azi. Asadar, preia controlul vietii tale si schimba-te! Citeste lista cu micile lucruri pe care sa nu le lasi pe maine, deoarece le poti face chiar azi, iar acestea vor aduce schimbari uriase pe care le vei observa rapid.

femeie timida

Lucruri care te vor ajuta sa faci o schimbare

Fa o lista in care sa iti setezi teluri pentru urmatorii cinci ani. Aseaza-te la o masa si noteaza pe un carnetel toate lucrurile pe care vrei sa faci in urmatorii cinci ani. Apoi, pe o alta pagina, trece teleurile pe care vrei sa le atingi in urmatorii cinci ani. In felul acesta, daca iti stabilesti exact ceea ce vrei, vei avea mai multe sanse de reusita. In plus, faptul ca ti-ai dat un deadline te va ajuta sa duci la capat ceea ce ti-ai propus si vei putea totodata sa iti urmaresti progresul de la an la an.

Renunta la un obicei vechi si inlocuieste-l cu unul nou, mai bun. Desi multe persoane sunt tentate sa spuna ca obiceiurile vechi nu au cum sa se schimbe, demonstreaza-le atat lor, cat si tie insuti ca poti reusi daca iti pui asta in cap.

In plus, inlocuirea cu un alt obicei, te va ajuta sa scapi mai repede de cel vechi. Spre exemplu, poti renunta la cafea pe care o pot inlocui cu ceai sau chiar apa. In felul acesta organismul tau va fi mai hidratat, iar tu vei avea o stare de bine la gandul ca ai reusit sa ajungi la rezultatul dorit initial.

sport-exercitii tonifiere-15minutenews-comFa mai mult sport. Exista numeroase beneficii ale sportului. Activitatea fizica nu doar ca iti creste increderea in tine, dar si imbunatateste starea ta mentala, dar descreste totodata sansele de a avea boli de inima si elimina stresul.

Daca ti se pare intimidanta ideea de a te apuca de exercitii fizice, incepe cu o rutina zilnica de 10 minute pe care sa o faci acasa, apoi incepe sa cresti treptat timpul dedicat activitatii fizice.

Mergi la somn mai devreme. E foarte tentant sa stai treaza pana tarziu in noapte, insa, gandeste-te ca exista numeroase beneficii ale mersului la culcare inainte de miezul noptii. Unul dintre avantaje este ca vei dormi mai bine, iar dimineata te vei trezi plina de energie.

Concentreaza-te asupra unui singur task. Desi traim intr-o lume in care se considera ca multitasking-ul are multe beneficii, cercetatorii au dovedit ca cei ce incep mai multe activitati simultan nu dau mereu randamanet. Prin urmare, concentreaza-te asupra unui singur task si nu renunta la el pana nu e gata.

Fa-ti un prieten nou. Pe masura ce imbatranesti este tot mai posibil  sa pierzi o parte din prietenii din tinerete. Multi oameni isi doresc insa un prieten in viata lor, prin urmare, incearca azi sa iti creezi o oportunitate de a cunoaste pe cineva nou cu care sa creezi o legatura.

Fixeaza-ti o rutina zilnica. Daca ai o rutina zilnica vei reusi sa ai o viata mai buna. Prin urmare, seteaza-ti un program pentru zilele de munca si unul diferit pentru zilele libere. Astfel, vei reusi sa fii mai productiva, iar de-a lungul anilor vei transfrma acest lucru intr-un obicei sanatos.

Cauta-ti un hobby nou. Hobby-urile sunt moduri grozave in care poti sa iti dezvolti pasiunea si sa te distrezi in acelasi timp. De la pastrarea unui jurnal, la gradinarit sau un curs de dans, exista numeroase lucruri pe care le poti lua in calcul.

Prin urmare, respecta toate aceste lucruri de mai sus si fa o schimbare productiva in viata ta. De asemenea, nu mai lasa pe maine ce poti face azi. Prin urmare, tu cu ce incepi?

Share Button

Ti-a placut acest articol? Da-i un vot si posteaza un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *