6 exercitii eficiente de tonifiere, chiar la tine acasa

Scris de: la data: September 2, 2015
Share Button

tonifiereNu ai fost niciodata atrasa catre vreun sport si nu te vezi facand asta? Totusi, corpul tau are nevoie de miscare si tonifiere si nu iti poti permite sa il neglijezi. Pentru tonifiere, iata cateva exercitii pe care le poti face chiar la tine acasa, fara a depune un efort prea mare.

Autor: Claudia Ilies

Nu este necesar sa mergi la sala de fitness pentru a-ti lucra musculatura. Anumite exercitii pot fi usor de practicat, chiar la tine acasa, in functie de timpul disponibil.

6 exercitii eficiente de tonifiere, chiar la tine acasa

Intinderea spatelui

Usor, practicarea acestui exercitiu te va ajuta sa iti relaxezi spatele. Stai in picioare, cu picioarele un pic departate, la nivelul umerilor. Strange pumnii si aseaza-i la spate, in dreptul rinichilor si priveste inainte. Capul trebuie sa ramana pe aceeasi linie cu corpul. Ramai nemiscata in aceasta pozitie timp de 5 minute, relaxeaza si repeta de trei ori.

Ruleaza-ti spatele

exercitii-tonifiere-tylesatlife-com

Foto: tylesatlife.com / Exercitii eficiente de tonifiere

Apleaca-te in jos si lasa-ti mainile sa atarne pe langa corp, ca si cand ai fi o papusa de la teatru. Picioarele trebuie sa fie un pic departate, dar drepte. Apleaca-te usor catre inainte, putin cate putin, mai intai capul si partea superioara a trupului, apoi partea inferioara. Ramai in aceasta pozitie timp de 10 secunde. Lasa-ti bratele sa atarne inainte si respira adanc.  Retrageti incet corpul, pentru a reveni in picioare, incepand cu zona lombara, spatele si apoi capul.

Urca bratele cat poti de mult

Daca vrei sa iti tonifici abdomenul, fesele si spatele, acest exercitiu este pentru tine: intinde bratele in sus, ca si cum ai incerca sa prinzi ceva de sus. Ridica-te pe varfuri si trage cat poti de maini, deasupra capului. Respira in timp ce te intinzi si revii la pozitia normala. Acest exercitiu poate fi practicat in fiecare zi si iti va fi de mare ajutor.

Intinderea coloanei vertebrale

Coloana ta vertebrala se va relaxa daca vrei practica exercitiul urmator: stai cu picioarele departate la nivelul umerilor si cu genunchii un pic indoiti. Intoarce partea superioara a corpului catre partea dreapta. Ramai cateva secunde in aceasta pozitie si repeta exercitiul, in partea opusa. In mod ideal, exercitiul trebuie repetat de 5 ori, zilnic.

Exercitii pentru musculatura: pectorali, umeri, tricepsi

Mainile si picioarele sunt asezate pe podea, mainile trebuie tinute la o distanta de doua ori latimea umerilor. Intregul corp trebuie sa fie bine intins si tensionat, pentru ca astfel va lucra si abdomenul. Vei face cateva serii de aplecari spre podea. Inspira cand te apleci si expira cand te ridici de la podea.

sport-exercitii tonifiere-15minutenews-com

Foto: 15minutenews.com / 6 exercitii eficiente de tonifiere, chiar la tine acasa

Daca exercitiul ti se pare prea greu, poti tine genunchii pe podea. Dupa ce te vei obisnui cu exercitiul, vei reusi sa il faci fara a mai tine genunchii pe podea. Fa 4 serii de cate 10, cu pauza de 1 minut intre ele.

Exercitii pentru abdomen

Aseaza-te pe o parte, sprijinita pe un brat si cu picioarele bine intinse. Mentine pozitia cat de mult poti, contractand abdomenul. Daca poti, incearca sa ridici un picior, aseazata fiind in pozitia descrisa anterior. Incearca serii de cate un minut, pentru fiecare parte.

Pentru practicarea exercitiilor ai nevoie de un echipament lejer si de un covoras pentru yoga.

Share Button

One Comment

  1. Studio Galati

    January 10, 2016 at 6:56 pm


    Un articol foarte bun ce vine in ajutorul nostru,al femeilor.Chiar daca nu ai timp de sala aceste tipuri de exercitii se pot face si seara inainte de culcare.Foarte bun articolul.Felicitari!

Ti-a placut acest articol? Da-i un vot si posteaza un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *