Cine sunt speakerii conferintei de SEO si marketing digital, organizata marti de PR2Advertising.ro - Woman2woman.ro

Cine sunt speakerii conferintei de SEO si marketing digital, organizata marti de PR2Advertising.ro

By on May 22, 2015
Share Button

Vino marti, 26 mai, sa afli tot ceea ce doreai sa stii despre online, SEO sau marketing digital. Speakerii invitati in cadrul conferintei  organizate de PR2Advertising.ro vor discuta despre bune practici in online, avantajele canalelor de comunicare online, analiza si cercetarea SEO, campanii de link building, ce insemana un newsletter eficient si care sunt rezultatele dezirabile ale unei campanii online. Nu rata discursurile specialistilor si nu ezita sa le adresezi intrebarile la care cauti inca un raspuns. Participarea este gratuita. Afla detalii despre inscriere in pagina conferintei.

Foto-comunicatCover2

Cine sunt speakerii conferintei

Bogdan Lupu (Digital Marketing Responsible Carrefour)

Are o experienta de 4 ani in digital marketing si a avut oportunitatea de a suprapune jobul pe pasiunea sa – tehnologia digitala. Este un sustinator al pragmatismului si al faptului ca marketingul digital va fi privit in viitorul apropiat in Romania cu aceeasi importanta ca si marketingul traditional.

In cadrul companiei Carrefour se ocupa de implementarea strategiei de marketing digital, ajutand compania sa comunice eficient cu clientii proprii si prin intermediul canalelor digitale.

Doru Panaitescu (Marketeer.ro)

Doru este economist (a terminat ASE Bucuresti), internaut, antreprenor, proprietarul unei miniretele de site-uri de nisa, social media nerd, dar si vorbitor la conferinte despre Marketing/Internet/New Media/Digital.

Mihaela Grafu (Manager Fermanoastra.ro)

Cu o experienta de peste 12 ani in media, Mihaela Grafu a fost responsabila de dezvoltarea si consolidarea strategiei de vanzari si de business a companiilor pentru care a lucrat. A coordonat, pe rand, regiile de publicitate Boom si Digital Ads, dar si departamentele de vanzari online ale Adevarul Holding sau Think Digital.

Din vara anului 2011 a pus bazele unei mici afaceri fermanoastra.ro, un start-up care are drept scop educarea oamenilor cu privire la produsele traditionale, preparate in casa fara conservanti si “chimicale”.

Participarea este gratuita. Afla detalii despre inscriere in pagina conferintei

Radu Timofte (Creative designer la Creative News)

“Pe cartea de vizita scrie creative designer, pe Twitter scrie ca m-as pricepe la strategie online, dar imi dau seama ca la inceputul zilei sunt designer, de multe ori si account, spre dupa-masa online strategist, iar spre seara antreprenor.” Din 2012 este co-fondator si creative designer la CREATIVE NEWS – serviciu specializat pe creatie si administrare newslettere.

 

Iulian Nitulescu (director general Dezvoltatorimobiliar.ro)

Iulian Nituleste este director general al Dezvoltatorimobiliar.ro si are o experienta de peste 10 ani in publicitate si marketing. A lucrat pentru Ringier, Inform Media si NCH, unde a colaborat cu manageri si companii din cele mai diverse domenii si unde s-a familiarizant cu specificurile mediilor offline si online. Din anul 2012, detine certificare Google AdWords Search & Display.

Adrian Enache (The MasterPlan Agency)

Adrian are o experienta de peste 8 ani si rezultate demonstrate in B2B & B2C Commerce (omnichannel/digital commerce) si Performance Marketing. Agentia de performance, digital media si e-commerce al carei co-fondator este a demonstrat inca din primele momente posibilitatea de a conecta KPI-uri de business cu orice tip de campanie de advertising si obiectivele pe care le are influenteaza direct cresteri ale cifrei de afaceri si ale profitului business-urilor promovate.

Participarea este gratuita. Afla detalii despre inscriere in pagina conferintei

Radu Ursache (Managing Partner Zozye Romania)

Marketing-ul si intenetul sunt pasiunile lui. In urma cu 7 ani, combinand aceste doua pasiuni, a realizat ca SEO este forma de marketing online ce il defineste. Lucrand cu clienti din nise diferite de-a lungul anilor a inteles din ce in ce mai bine fenomenul SEO, dar mai mult de atat a inteles cum gandeste Google, informatie care l-a ajutat sa obtina rezultate in nise din ce in ce mai concurentiale. Astazi, se considera un specialist in ceea ce priveste SEO si Social Media.

Ionut Marin (Managing Partner Zozye Romania)

Pentru el SEO este un joc, pe care ii place sa il joace fiind tot timpul in cautare de idei, metode si solutii noi. Tocmai de aceea s-a specializat pe partea din SEO, care se schimba cel mai des. Chiar daca are mai putin de 2 ani de experianta, a realizat lucruri impresionante in acest domeniu.

Ovidiu Neagu (SEOMaxim)

Evenimentul face parte dintr-o serie de conferinte organizate de PR2Advertising.ro si dedicate specialistilor si pasionatilor de PR, advertising, marketing online si offline.

Participarea este gratuita. Afla detalii despre inscriere in pagina conferintei

Evenimentul este organizat de PR2Advertising.ro  si moderat de Dorina Florea (TVR).  Participarea este gratuita.
Sponsori principali: Carrefour Romania si Creative News

Sponsori secundari: Ferma Noastra, Lasermaxx, Editura Litera, Marketeer.ro, Sano Vita, Seomaxim.ro.

Parteneri media principali: Romania libera

Parteneri media secundari: 9am.ro, Acasa.ro, Business24, BusinessWoman.ro,  Comunicatedepresa.ro, LivePR, Mujer, Woman2Woman.ro, Ziare.com.

Share Button

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Woman2woman.ro