Sfaturi care te vor ajuta sa slabesti, asa cum iti doresti

Scris de: la data: December 2, 2014
Share Button

Adesea poate fi usor sa slabesti. Nu si atunci cand iti doresti sa slabesti diferentiat si te intereseaza sa pierzi centimetri doar intr-o anumita zona a corpului. Iata cateva sfaturi, care iti vor fi de folos si te pot ajuta sa obtii rezultatele dorite.

Autor: Claudia Ilies

exercitii brateSlabire in partea superioara a corpului

Daca acesta este obiectivul tau, trebuie sa stii ca in aceasta zona poti slabi mai usor. Anumite celule grase poseda receptori alfa, iar altele receptori beta. Cele beta sunt prezente in partea superioara a corpului si se topesc mai rapid, daca sunt stimulate.

Alimentatia

Evita alimentele care fermenteaza in tractul digestiv si favorizeaza stocarea grasimilor : branzeturi grase, grasimi fierte, carne afumata, carnati, peste prajit, produse de patiserie, alcool. Inlocuieste-le in dieta ta cu branzeturi slabe, carne slaba, peste, oua, orez, legume fierte si compot de fructe.

Fibrele te vor ajuta sa rezolvi problemele de tranzit. Acestea se gasesc in cerealele integrale (paine, paste, prez, tarate, ovaz), fructe proaspete si legume.

Daca vei adauga scortisoara deserturilor tale, vei preveni cresterile bruste ale glicemiei si vei scapa de poftele dese de ceva dulce, care iti dau dieta peste cap.

abdomeneActivitatea fizica

Este bine stiut ca exercitiile regulate contribuie la reducerea tesutului adipos din jurul abdomenului. Prin practicarea fitnesului, a joggingului sau a inotului vei putea sa slabesti frumos in partea superioara a corpului. Sunt foarte eficiente abdomenele tip bicicleta, pe care le poti face acasa sau la sala in pozitia culcat. Poti face aceste exercitii in fiecare zi si vei vedea rezultatele.

Slabire in partea inferioara a corpului

Rotunjimile tale sunt tipic feminine, localizate pe fese, coapse si picioare? Ele sunt insotite de probleme circulatorii precum celulita? Ai incercat deja mai multe diete, dar rezultatele s-au vazut mai mult in partea superioara, fara niciun fel de imbunatatire in partea de jos? Iata cateva sfaturi :

Alimentatia

Daca vei alege o dieta bazata pe legume crude (salate, ridichi, morcovi), fesele si coapsele isi vor schimba dimensiunile. Pentru a pastra fermitatea, mizeaza pe proteine (carne, peste, soia, oua, branzeturi). Proteinele iti vor oferi senzatia de satietate.

Activitatea fizica

Pentru planul tau, se recomanda orele de step sau inot. Acestea iti vor intari musculatura picioarelor si vei scapa de aripioarele inestetice. Iti pot fi de folos si orele de cycling, patinaj sau dansuri.

sport alimentatie legume fructe

Uita de lift si coboara sau urca pe scari, in fiecare zi. Cat esti la birou, fara posibilitatea de a face miscare, un exercitiu eficient este sa strangi fesele de 20 de ori la rand.

Share Button

Ti-a placut acest articol? Da-i un vot si posteaza un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *